برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گروهی صنعتی هامون

فروش ویژه شیردوار

فروش ويژه شيردوار

استفاده از شیر دوار در غبارگیرها و سیستم های فیلتراسیون یک امر مهم و ضروری می باشد و بر همین اساس لازم است بگوییم که برای نگهداری از دستگاه های صنعتی و سیستم های فیلتراسیون و تهویه همچون دستگاه های بگ فیلتر و فن سانترفیوژ می توانیم از این ولوها استفاده کنیم.
در طراحی و ساخت روتاری ولو یا شیر دوار همواره ظرفیت های مختلفی برای دستگاه در نظر گرفته می شود تا کاربر بتواند از این دستگاه به راحتی در صنایع مختلف استفاده نماید. همچنین روتاری ولو در قطرهای مختلفی از جمله قطرهای 8 و 10اینچ و همچنین طبق سفارش مشتری تولید شده و در صنایع غذایی، دارویی، تولید گچ، سیمان و انواع پودرهای میکرونیزه کاربرد دارد.
گروه صنعتی هامون با بیش از 20 سال سابقه در تولید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی نظیر سولفات ها، کربنات ها، کلرید ها، نیترات ها، اکسید های فلزی، تولید شمش روی، مس و کبالت، خدمات خود را در قالب تامین مواد شیمیایی سفارشی، ساخت ماشین آلات صنعتی، کوره های دوار، بگ فیلتر و انواع سیستم های غبار گیر ارائه می نماید. از جمله خدمات این گروه، مشاوره، ساخت و راه اندازی خط تولید انواع مواد شیمیایی با بکارگیری نیروهای تحصیل کرده و کارآزموده برای صنعتگران و تولید کنندگان داخلی و خارجی می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گروهی صنعتی هامون، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ روز پیش به روز شده.

گروهی صنعتی هامون
گروهی صنعتی هامون
آگهی: فروش ویژه شیردوار
گروهی صنعتی هامون