برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گروه صنعتی هامون

ساخت، طراحی کوره ذوب دوار

ساخت، طراحي كوره ذوب دوار

سازنده و تولید کننده انواع کوره دوار ذوب صنعتی سرب، چدن، مس، طلا، نقر، آلومینیوم، برنج و سایر فلزات در مقیاس کوچه و تناژ بالا با مناسب ترین قیمت ها جهت خرید و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید

کوره های ذوب دوار فلزات دستگاه هایی هستند که جهت ذوب و ریخته گری فلزاتی چون سرب، روی، قلع، چدن، نقره، مس، طلا و … در مقادیر مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. کارخانه های فرآوری سرب و روی معمولا از این کوره ها جهت ذوب و ریختگری فلزات به قالب ها استفاده می شود.

این کوره ها از لوله ای افقی با قطر و طول مختلف، بسته به تناژ مورد نیاز کارخانه ساخته می شوند که حول محور افقی به آرامی دوران نموده و توسط سیمان یا آجر نسوز شاموتی، آلومینی و یا منیزیتی عایق کاری می شوند.

بسته به نوع کارکرد و فلز مورد ذوب، طراحی کوره های ذوب گردون متفاوت می باشد. برای مثال کوره های در کارخانه های ذوب شمش روی جهت جلوگیری از ورود اکسیژن اضافی به کوره و پیشگیری از اکسید شدن فلز روی مذاب، از کوره های ذوب دوار یک سر باز و بدون مخروطی استفاده می شود و در کارگاه های ذوب و ریختگری سرب از کوره های دو سر باز و دارای مخروطی استفاده می شود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گروه صنعتی هامون، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۶ روز پیش به روز شده.

گروه صنعتی هامون
گروه صنعتی هامون
آگهی: ساخت، طراحی کوره ذوب دوار
گروه صنعتی هامون