برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حسین قلی زاده

سیستم آسیاب میکرونیزه صنایع شیمیایی

سيستم آسياب ميكرونيزه صنايع شيميايي

سیستم میکرونیزه با توانایی تولید رزین فنولیک از مش 100 تا 2500 شرکت بهداد کیان وابسته به مرکز تحقیقاتی متالوژی رازی)
با توجه به نبود اطلاعات و علم کافی در صنعت ماشین سازی و وابسته بودن به طرح های قدیمی و سنتی در کشور عزیزمان ایران بیشتر صنایع ما مخصوصا صنایع شیمیایی دچار مشکلات زیادی می باشد . از جمله این مشکلات وجود آسیاب های خاص برای مواد شیمیای جدید با واکنش های مختلف است که ما را وابسته به واردات از کشور های دیگر از جمله چین وادار کرده است . یکی از این مواد که در صنعت نقش زیاد و اساسی دارد مواد رزینی می باشد که به علت داشتن رفتار مختلف در بعضی از حالت ها میکرونیزه کردن این ماده خیلی دشوار بود.
رزینهای فنولیک از واکنش تراکمی فنلها و فرم آلدهید تهیه میشوند. مکانیزم واکنش بین فنل و فرم آلدهید هنوز بطور کامل شناخته شده نیست. با این وجود این مشخص است که واکنش شروع توسط فعال شدن حلقه بنزنی با گروههای هیدروکسیل مانند متیلول صورت میگیرد. در واکنش فنل-فرم آلدهید سه مرحله اصلی وجود دارد:
A مرحله : اغلب محصولات اولیة تراکم ، الکلها هستند. رزین در این مرحله ، گرمانرم است و در حلالهای غیر آلی (معدنی) حل میشود.
B مرحله :پیشرفت بیشتر واکنش تراکمی و شبکهای شدن جزئی به همراه افزایش جرم مولکولی و ویسکوزیته و کاهش انحلال. در این حالت رزین پخت کامل نشده و گرمانرم و ذوب میشود ولی به هنگام سرد شدن ، سخت و شکننده میشود.
شرکت کاویان جم سپهر برای اولین بار در کشور با بومی سازی در صنعت تولید پودرهای میکرونیزه شیمیایی خاص پس از مطالعات بسیار زیاد ، تحقیقات گسترده و محاسبات دقیق علمی و صرف هزینه های گزاف در این راستا افتخار دارد دستگاه جدیدی را به صاحبان صنایع شیمیایی معرفی کند. این شرکت با مطالعات گسترده یک بازنگری کلی روی دستگاه انجام داده که تماما بر پایه محاسبات علمی مهندسی روز با مدل سازی وتحلیل تمام زوایای آن با جدیدترین نرم افزارها وطبق آخرین استانداردها ومتد علم شیمی. مکانیک ، برق ، متالوژی و...انجام شده است.بدون اغراق در این زمینه در کشور بی رقیب میباشیم و توانایی رقابت با تمامی رقبای اروپایی را دارا میباشیم.
دستگاه طراحی شده در این شرکت در تمامی زمینه ها از جمله سیستم یاتاقان بندی ، طراحی نوع آسیاب ، سیستم آب بندی ، آلیاژهای مصرفی ، مصرف انرژی ، طراحی ظاهری و... مورد بازنگری کلی قرار گرفته و قابل مقایسه با هیچیک از رقبای داخلی و نیز خارجی نیست. به جز موارد فنی ذکر شده در بالا در موارد زیر نیز میتوان برتری های این دستگاه را نسبت به تمام آسیابهای مورد استفاده در کشور را متذکر شد:
1-فضای کم جهت نصب و تولید محصول
2-تغییر کاربری سریع (حداکثر 2ساعت) از تولید یک محصول به محصول دیگر(مثال از رزین فنولیک به منیزیت)
3-مصرف انرژی پایین و معقول نسبت به آسیابهای ویگر
4-استهلاک فوق العاده پایین
5- ترکیب از چند دستگاه بودن آن و بالطبع حذف شدن چندین دستگاه ازخط تولید
6-توانایی تولید پودر میکرونیزه در گستره ابعادی وسیع از مش50 تا مش 2500
7-ظرفیت بالای تولید نسبت به سایر ماشین آلات مشابه
رای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تولیدات این شرکت به سایت
www.kavianjam.ir
مراجعه فرمایید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حسین قلی زاده، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ روز پیش به روز شده.

حسین قلی زاده
حسین قلی زاده
آگهی: سیستم آسیاب میکرونیزه صنایع شیمیایی
حسین قلی زاده