برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
لوله پلی اتیلن آبرسانی

لوله پلی اتیلن ۲۲۵ میلیمتر

لوله پلي اتيلن ۲۲۵ ميليمتر

لوله های پلی اتیلن ۲۲۵ میلی متر از انواع لوله های پلی اتیلن میباشند که جهت مصارف آبرسانی از فشار کاریه ۵ بار الی ۲۵ بار تولید و عرضه میگردند .لوله های پلی اتیلن ۲۲۵ میلیمتر در شاخه های ۶ و ۱۲ متری بسته به نیاز مشتری تولید و عرضه میگردند.
لوله پلی اتلین تکجداره به عنوان اصلی‌ترین محصول تولیدی شرکت پایپ ایران با بالاترین استانداردهای کیفیتی تولید می‌شود. کلیه فرایند تولید از لحظه ورود مواد اولیه تا لحظه خروج محصول نهایی (لوله پلی اتیلن) از کارخانه پایپ ایران تحت نظارت سخت گیرانه‌ای توسط پرسنل کنترل کیفیت و آزمایشگاه پایپ ایران قرار دارد و کلیه اسناد و مدارک بصورت مدون و دائم تحت کنترل و نظارت دیگر افراد ذیربط میباشد که همگی زیر نظر گروه مدیریت هوشمند مجموعه میباشد.
لوله پلی اتیلن تحت فشار از مواد اولیه پلی اتیلن پتروشیمی و با دو نوع گرید تجاری PE80 – PE100 تولید می شوند.
لوله پلی اتیلن تک جداره پایپ ایران جهت انتقال آب و آبیاری در مزارع و کشاورزی، محافظت از کابل های برق و مخابرات و … به کار می روند.
ضخامت و فشار این لوله ها بسته به قطر لوله و فشار اتمسفری فرق دارد و مهمترین ویژگی و مشخصات آن ویژگیهای ظاهری و مهندسی لوله پلی اتیلن می باشد. از مهمترین مشخصات فنی شامل ابعاد و اندازه لوله و قطر داخلی و خارجی آن می باشد. علاوه بر این موارد فشار اسمی، دبی خروجی، سختی و استحکام لوله ها و همچنین ضخامت ، جزو مشخصات فنی لوله های پلی اتیلن محسوب می شوند.
تولید کننده لوله پلی اتیلن می بایست جهت تولید لوله پلی اتیلن از مواد درجه یک پتروشیمی در تولیدات خود استفاده کند تا لوله های تولید شده در مقابل ضربه و فشارهای وارده مقاومت اتمسفری کامل را داشته باشند که باعث شکستگی و ترک خوردن و در نهایت گرفتگی مسیر آب یا فاضلاب نشود. متاسفانه بعضی از شرکت ها از گرانول و ضایعات و حتی از خرد کردن لوله های کهنه در تولیدات خود استفاده می کنند که این امر باعث تولید لوله کم مقاومت و درجه 3 میشود و به عنوان لوله پلی اتیلن درجه یک به بازار عرضه می کنند.
پایپ ایران تولید کننده لوله پلی اتیلن تک جداره تحت فشار تولیدات خود را از سایز 16 میلیمتر تا سایز 1000 میلیمتر با بهترین مواد درجه یک ( گرید A) پتروشیمی با مقاومت مکانیکی اتمسفری از 4 تا 25 بار فشار تولید می نماید. بمنظور بررسی کیفیت تولیدات شرکت های تولید کننده لوله پلی اتیلن تحت فشار از نظر ما ضروری است به کارخانه تولید کننده مراجعه کرده از نزدیک با مواد اولیه و روند تولید را بازرسی فرمایید.


قیمت لوله پلی اتیلن
قیمت لوله پلی اتیلن پایپ ایران به قطر و فشار لوله، از همه مهم تر به مواد اولیه آن بستگی دارد
قیمت لوله پلی اتیلن و وزن آن رابطه مستقیم با فشار کاری آن لوله دارد، به این معنا که هرچه فشار افزایش پیدا کند وزن و قیمت لوله نیز بالا می رود
قیمت لوله پلی اتیلن حاصل ضرب وزن یک متر لوله در هر کیلو مواد اولیه می باشد.
محاسبه قیمت لوله پلی اتیلن بدون اطلاع دقیق از مشخصات لوله(فشار،ابعاد،وزن) کاری غیر ممکن است و هموطنان عزیز می توانند جهت اطلاع از وزن و قطر سایز های مختلف پلی اتیلن پایپ ایران با شماره های 66483199_021 و 09128405915 تماس حاصل فرمایند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

لوله پلی اتیلن آبرسانی، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

لوله پلی اتیلن آبرسانی
لوله پلی اتیلن آبرسانی
آگهی: لوله پلی اتیلن ۲۲۵ میلیمتر
لوله پلی اتیلن آبرسانی