برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
استیل راشا

استیل راشا وارد کننده مستقیم میلگرد استیل

استيل راشا وارد كننده مستقيم ميلگرد استيل

خرید میلگرد استیل

جهت خرید میلگرد استیل، باید اطلاعات جامعی نسبت به این محصول داشته باشید چون تنوع عرضۀ میلگرد استیل فراوان است. میلگردها به صورت دایره ای با قطر مشخص، از جنس استیل ساخته می شوند. گردی استیل همان شمش آلیاژ استیل است که جهت مصارف معینی چون شفت استیل و غیره به کار برده می شوند. امروزه فروش میلگرد استیل در بازار آهن آلات در گریدهای متعددی چون استیل 304، گرید 316، گرید 321، گرید 420 و غیره صورت می گیرد. البته هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های ساختاری خاص نسبت به یکدیگر می باشند.

مشخصات میلگرد استیل

از مهمترین ویژگی های میلگرد استیل استنلس می توان به خاصیت عدم زنگ زدگی آن اشاره نمود. این نوع میلگرد در برابر دمای بالا، پایدار و مقاومت بالایی دارد. برخی از میلگردهای استیل حاوی حدود 12 درصد کروم است که عامل اصلی جهت ایجاد مقاومت بالای میلگرد در برابر زنگ زدگی و خوردگی شده است چون خاصیت اصلی کروم، استحکام آلیاژ در برابر زنگ زدگی می باشد.

خرید پروفیل استیل

شرکت راشا استیل یکی از عرضه کنندگان بزرگ محصولات فولاد استیل فعالیت خود را آغاز کرده است و همواره پاسخگوی نیاز مشتریان در سطح کشور می باشد. خرید پروفیل استیل با گریدهای مختلف صورت می گیرد و هر صنعتی متناسب با ویژگی هایی که هر کدام از دسته بندی های پروفیل استیل استنلس دارند، از آن جهت تولید کالاهای استیل استفاده می شود. به عنوان مثال پروفیل استیل دکوراتیو بر مبنای استاندارد AISI ساخته می شوند. این نوع پروفیل با اسامی پروفیل استیل دارز و پروفیل سبک در بازار شناخته می شوند. آلیاژهای 321، 201، 304، 310 و 316 از جمله گریدهایی هستند که جهت ساخت انواع پروفیل استیل دکوراتیو مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این نوع استیل در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند. علاوه بر آنکه قابلیت جوش پذیری دارند و در ابعاد مختلف به فروش می رسند.

ویژگی های ورق استیل

در حال حاضر شاهد فروش ورق استیل با گریدهای مختلفی چون 304، 430، 420، 309، 310، 316، 321، 201 و غیره می باشیم. البته ورق استیل بگیر، ورق استیل نگیر، ورق استیل نسوز، ورق استیل طرح دار و ورق استیل رنگی از دسته بندی های مختلف این محصول محسوب می شوند و کاربرد گستردۀ آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

استیل راشا، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

استیل راشا
استیل راشا
آگهی: استیل راشا وارد کننده مستقیم میلگرد استیل
استیل راشا