برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رسول دلاکان

vcn - vcn200 - vcn150 - فولاد

vcn - vcn200 - vcn150 - فولاد

فولاد vcn - vcn200 - vcn150
فروشگاه فولاد رسول دلاکان -=-=-= با سالها تجربه در زمینه عرضه انواع ورق آلیاژی – انواع ورق آلیاژی با استانداردهای روز دنیا و با کیفیک و قیمت مناسب در سراسر ایران در خدمت صنعتگران عزیز کشور فعالیت می نماید.
از اینکه ما را برای خرید انتخاب می نمایید سپاسگزاریم.
ارتباط با ما: ۰۹۱۲۲۱۳۶۶۷۵- ۰۲۱۲۸۴۲۳۸۲۰

fooladrasuldalakan@gmail.com

Buy and sell all kinds of alloy steels connect with us via WhatsApp 00989122136675

فولاد vcn
فولاد vcn، مخفف فولاد \"vanadium carbide nitride\" میباشد. یکی از ویژگیهای این فولاد، قابلیت عملیات حرارتی بسیار خوب آن است. فولاد vcn، در برابر گرما مقاوم بوده، بنابراین، در ساخت قطعات و دستگاههایی که در معرض بارهای کششی، خمشی و پیچشی قرار دارند؛ کاربرد دارد. از دیگر ویژگی‌های این فولاد به مقاومت بالا دربرابر شکست می‌توان اشاره کرد. از گروههای اصلی فولاد vcn100 ،vcn150 و vcn20 میباشند که هرکدام در صنعت کاربردهای خاص خود را دارند. کاربرد فولاد vcn150 در مقایسه با سایر انواع فولاد vcn گسترده تر است.
فولاد vcn150، مقاومت کمتری نسبت به فولاد vcn200 دارد. فولادهای vcn، در ساخت قطعات بلند ماشین آلاتی که به استحکام کششی و مقاومت به ضربه بالایی احتیاج دارند؛ در میل لنگها، صفحه دیسک، محورهای غیرمرکز، میل سوپاپ، قطعات دندانهدار و شاسی خودرو نیز استفاده میشوند.


فولاد vcn150
فولاد vcn150، که به آن فولاد 6580 نیز گفته میشود، عملیات حرارتی پذیر، کم آلیاژ و حاوی نیکل، کروم و مولیبدن است. این فولاد بهدلیل چقرمگی و توانایی ایجاد مقاومت بالا هنگام عملیات حرارتی و حفظ مقاومت به خستگی، فولادی شناخته شده است. فولاد vcn150، بسیار محبوب و متنوع میباشد. این فولاد ها را میتوان از طریق عملیات حرارتی به استحکام کششی مطلوب رساند.
کاربرد فولاد vcn150
از فولاد vcn150، برای ساخت چرخ دندههای فرود هواپیما، چرخ دندههای انتقال نیرو و محورها و سایر قطعات ساختاری، قطعات مهندسی عمومی، چرخ دندههای سخت شده، اتصالات میله، پیچ و مهره و لوله تفنگ استفاده میشود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رسول دلاکان، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ هفته پیش به روز شده.

رسول دلاکان
رسول دلاکان
آگهی: vcn - vcn200 - vcn150 - فولاد
رسول دلاکان