برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آهن بیزینس

تولیدبولت,بولت صنعتی و ساختمانی, قیمت بولت , خرید بولت

توليدبولت,بولت صنعتي و ساختماني, قيمت بولت , خريد بولت

بولت به زبان ساده اتصالی است بین بتن، صفحه های آهنی و… که انواع مختلفی دارد. دو نوع بسیار پرکاربرد آن عبارتند از رول بولت و انکر بولت.

در ادامه با آهن بیزینس همراه باشید.

رول بولت چیست؟
رول بولت به یک نوع از اتصال بین سازه های بتنی و آهنی در صنعت ساختمان اطلاق میشود. مبنای کار این محصول افزایش حجم اتصال است که همانند اتصال پیچ و رولپلاک در سطح دیوار هاست.

از این محصول در اتصال سازه های آهنی به بتنی و سنگی استفاده وسیعی میشود. این مدل توسط شرکت هیلتی برای اولین بار معرفی شد و جایگاه خود را در صنعت ساختمان به سرعت بهبود بخشید.

طریقه کار ابن محصول به این صورت است که اول سر پیچی بولت را در سوراخ ایجاد شده در سطح بتن قرار می دهند. سپس با بستن مهره اسوانه چاکدار به سمت داخل رانده شده و افزایش حجم می دهد. بدین ترتیب رول بولت با افزایش حجم در سطح داخلی و پیچ و مهره در سمت خارجی محکم میشود.

انکربولت چیست؟
انکربولت برای اتصال سازه های مختلف به بتن استفاده می شود. این نوع به صورت L تولید شده که همراه با مهره و واشر بسته می شود. انکربولت کاربرد بسیار وسیعی در صنایع ساختمانی، سد و پل سازی و ساخت نیروگته دارند. از این نوع بولت برای اتصال صفحه های فلزی به بتن و پی ساختمان استفاده میشود.
ساعت کاری :
شنبه تا چهار شنبه از 8 صبح تا 7 عصر
پنجشنبه از 8 صبح تا 3

شعار ما : از تولید کننده اصلی خرید کنید بی واسطه و دلال

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آهن بیزینس، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۶ ساعت پیش به روز شده.

آهن بیزینس
آهن بیزینس
آگهی: تولیدبولت,بولت صنعتی و ساختمانی, قیمت بولت , خرید بولت
آهن بیزینس