برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آهن بیزینس

خرید و فروش میلگرد حرارتی , قیمت میلگرد حرارتی

خريد و فروش ميلگرد حرارتي , قيمت ميلگرد حرارتي

میلگرد حرارتی برای اجرای سقف ساحتمان ها کاربرد دارد. این میلگرد های علاوه بر تیرچه ها به صورت ورقه های شبکه ای عمد بر تیرچه های سقف جایگزاری می شوند. به این دلیل آن را حرارتی می نامند که با پدیده جمع شدگی و ترک بتن به خوبی مقابله می کند. این میلگرد ها با تنش های حرارتی ایجاد شده در بتن مقابله می کنند.

میلگرد حرارتی
میلگرد حرارتی

همچنین کاربرد باربری هم دارند و در موقع آتش سوزی از تخریب بتن جلوگیری می کنند. حداقل ضخامت پیشنهاد شده برای استفاده 5 میلیمتر است اما بهتر است جها استحکام هر چه بیشتر از ضخامت 8 میلی متری این محصول استفاده شود.

این نوع میلگرد از نگاه مهندسین و آیین نامه های ساختمان توصیه شده است، اما به خاطر استفاده نا صحیح در پروژه های ساختمان سازی، سقف ها با وجود استفاده از این محصول ترک می خورند. این به خاطر این است که میلگرد را روی یونولیت قرار می دهند که در این صورت یه اسراف است و اصلا کاربردی نخواهد داشت.

آهن بیزینس بسته به نیاز مشتریان خود این محصول را تولید و عرضه میکند، همچنین در صورت نیاز به راهنمایی، تیم پشتیبانی آهن بیزینس در کنار شماست تا به آسانی بتوانید پروژه خود را به نحو احسن به اتمام رسانید.
ساعت کاری :
شنبه تا چهار شنبه از 8 صبح تا 7 عصر
پنجشنبه از 8 صبح تا 3

شعار ما : از تولید کننده اصلی خرید کنید بی واسطه و دلال

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آهن بیزینس، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۶ روز پیش به روز شده.

آهن بیزینس
آهن بیزینس
آگهی: خرید و فروش میلگرد حرارتی , قیمت میلگرد حرارتی
آهن بیزینس