برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آهن بیزینس
توان
1

ورق پانچ , توری پانچ , قیمت ورق پانچ , قیمت توری پانچ

/ 9
ورق پانچ , توري پانچ , قيمت ورق پانچ , قيمت توري پانچ
عکس ورق پانچ
توری پانچ
ورق پانچ
ورق پانچ ارزان
ورق پانچ گالوانیزه
ورق پانچ مشبک
ورق مشبک پانچ
توری پانچ مشبک

تولید انواع توری پانچ و تولید ورق پانچ

ورق پانچ محصولی است که با استفاده از دستگاه های مخصوص پانچ و ایجاد فشار بر روی شیت یا ورقه های فلزی تولید می شود. با اعمال فشار توسط دستگاه پانچ بر روی ورقه فلزی، حفره هایی با اشکال مختلف روی ورقه ایجاد می شوند که می توان در صنایع مختلف از آنها بهره برد. قطعات جدا شده از ورقه بعد ها بازیافت میشود.

برای تولید ورق پانچ از ورقه هایی با جنس مختلف می توان استفاده کرد. از جمله ورقه استیل، آلومینیوم، ورق سیاه، ورق روغنی و ورق گالوانیزه. اغلب ورق پانچ های تولید شده در اشکال مستطیل یا دایره تولید می شوند اما امکان تولید این محصول با اشکال پیچیده تر نیز وجود دارد. برای مثال می توان ورقه ای را به شکل ستاره پانچ کرد و در پروژه های تزئینی و دکوراتیو از آن بهره برد.

ورق پانچ در صنایع بسیاری مثل معماری، عمران و شهر سازی، صنایع خودرو سازی، صنایع شیمیایی و انرژی هسته ای کاربرد دارد. در صنعت معماری از ورق پانچ برای کاربرد تزئینی المان های پروژه مثل روکش ستون ها، سقف تالار ها و .. کاربرد دارد. همچنین از ورق پانچ برای ساخت محفظه سانتریفیوژ های تولید انرژی هسته ای بهره برده می شود. در صنایع خودروسازی از این محصول برای ساخت فیلتر های هوا، رادیاتور و … استفاده میشود.

ساعت کاری :
شنبه تا چهار شنبه از 8 صبح تا 7 عصر
پنجشنبه از 8 صبح تا 3

شعار ما : از تولید کننده اصلی خرید کنید بی واسطه و دلال

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آهن بیزینس، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است ...

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۷ ساعت پیش به روز شده.

آهن بیزینس
آهن بیزینس
آگهی: ورق پانچ , توری پانچ , قیمت ورق پانچ , قیمت توری پانچ
آهن بیزینس