برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گرادیان مگنت

مگنت سپراتور دائم اتوماتیک GMP

مگنت سپراتور دائم اتوماتيك GMP 1000/300

سپراتور مغناطیسی دائم اتوماتیک
Permanent Magnet Separator ( self cleaning )
* نحوه عملکرد :
یکی از موارد فراوان که موجب از کارافتادن دستگاهها در معادن و واحد های صنعتی میگردد ، وجود قطعات فلزی و آهنی در مواد اولیه می باشد که این فلزات و قطعات آهنی باعث آسیب به سیستم های خردایش شده که از کار افتادن این تجهیزات حتی برای ساعاتی کوتاه موجب خسارت مالی بسیار زیاد میشود.
* کاربرد :
دستگاه سپراتور مغناطیسی دائم اتوماتیک جهت جداسازی قطعات آهنی ، ناخن لودر ، میلگرد ، نبشی و قطعات شکسته شده از شوت ها و سرندها ، پیچ و مهره و ... از مخلوط مواد طراحی و تولید میگردد و جهت خطوطی توصیه میشود که میزان آلودگی آهنی زیاد داشته و یا امکان جداسازی دستی توسط اپراتور وجود نداشته باشد.
در روش اتوماتیک جداسازی قطعات توسط یک نوار نقاله انجام می پذیرد ، نوار نقاله مذکور دور سپراتور دائم میچرخد و قطعات جذب شده توسط مگنت را به بیرون از کف نوار نقاله پرتاب می کند، برای این کار از نیروی یک الکتروموتور و گیربکس استفاده شده و نبشی های غیر مغناطیسی نصب شده بر روی نوار نقاله باعث کمک کردن به جداسازی قطعات میگردد.
* مزایا :
گارانتی بدون قید و شرط و خدمات پس از فروش قوی/ استفاده از بدنه و یوغ آهنی با ضخامت مناسب جهت هدایت شار مغناطیسی بالا/طراحی مگنت مطابق با استاندارد های روز جهان/دارای بالاترین شدت میدان مغناطیسی در کف دستگاه / استفاده از مگنت با بالاترین گرید مغناطیسی.
* کاربرد :
صنایع مس ، فولاد و ریخته گری ، بازیافت و پسماند ، نئوپان و کاغذ ، سیمان ، شن و ماسه ، کاشی و سرامیک ، صنایع نسوز ، خاک های صنعتی ، گچ ، آهک ، سرب وروی ، آلومینیوم ، ، صنایع شیمیایی و مواد غذایی و ...

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گرادیان مگنت، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

گرادیان مگنت
  • تهران، میدان هفت تیر-کوچه آذری-پلاک 17-واحد 6-طبقه سوم
  • 021 8832 5802
گرادیان مگنت
آگهی: مگنت سپراتور دائم اتوماتیک GMP
گرادیان مگنت