برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
الناز حاتمی

هیدروگرافیک فروش عمده پودر مخمل پاشی

هيدروگرافيك فروش عمده پودر مخمل پاشي

دستگاه فانتاکروم
بهترین دستگاه فانتاکروم با گارانتی 3 ساله

فانتاکروم
این پوشش نشان دهنده پیشرفته ترین فن آوری در تولید رنگ های فلز کرومی است. کاربری فانتاکروم ساده و در نتایج عالی است. این دستگاه می تواند تقریبا هر سطح قابل پوششی را بپوشاند. این پایان کار با پوشش های کروم سنتی است.

دستگاه مخمل پاش
دستگاه مخمل پاش خانگی با قابلیت پاشش مخمل روی سطوح کوچک

تلفن تماس : 56573155-021

تلفن همراه : 09127692842
فانتاکروم ، دستگاه مخمل پاش ، هیدروگرافیک
فروش انواع دستگاه های آبکاری فانتاکروم ، پوششی مخمل پاش و هیدروگرافیک
دستگاه فانتاکروم

دستگاه فانتاکروم
فانتاکروم یک روش جدید است برای محصولات آبکاری کروم و کسانی که خواستار آن هستند. سیستم انقلابی جدید فانتاکروم می تواند بر روی هر سطح یا شیء با هر اندازه ای ، آبکاری کروم را ایجاد کند. کیفیت محصولات ما تضمین شده است. آموزش رایگان استفاده از دستگاه فانتاکروم ، 3 سال گارانتی و 10 سال ضمانت، مواد فانتاکروم با کیفیت ، قیمت رقابتی از مزایای فانتاکروم ایلیا صنعت میباشند



فانتاکروم خانگی

فانتاکروم خانگی
فانتاکروم خانگی، از سری دستگاه های فانتاکروم است که کاربرد خانگی دارد. از نظر تکنولوژی، مانند دستگاه فانتاکروم صنعتی عمل میکند اما مناسب تعدادهای پایین تری از محصول در طول روز است. این فانتاکروم، با قیمت مناسب ، گزینه ای عالی برای کسب و کار خانگی و آبکاری کروم محصولات میباشد.



فانتاکروم صنعتی

فانتاکروم صنعتی
فانتاکروم ، یک شیوه جدید در صنعت آبکاری اجسام با پوشش کروم است. با این دستگاه میتوانید انواع سطوح را آبکاری فانتاکروم نمایید. این نوع دستگاه کاربرد صنعتی در تعداد بالا را دارد.



فانتاکروم حرارتی

فانتاکروم حرارتی
آبکاری حرارتی کروم یا فانتاکروم حرارتی یا مواد کروم حرارتی بعد از زیرسازی قطعه با پیستوله اربراش یا قلم مو و یا قوطه وری روی سطح کار اعمال میشود و با سه شعوار روی ان حرارت میدهیم و با گرفتن شعله روی سطح مواد ابکاری احیا شده و براق میشود.



آموزش فانتاکروم

آموزش فانتاکروم
آبکاری کروم با فانتاکروم بسیار ساده تر از روش قدیمی آبکاری کروم میباشد و مزایای فانتاکروم بسیار بیشتر است. به فضای کمتری نیاز دارد و هر اپراتوری میتواند آنرا انجام دهد. ما کلاسهای رایگان آموزشی آبکاری با فانتاکروم را برای مشتریان عزیز برگزار میکنیم. همچنین پکیج آموزشی را برای آن دسته از مشتریانی که توان شرکت در کلاس آموزشی فانتاکروم را ندارند، ارسال میکنیم.



مواد فانتاکروم

مواد فانتاکروم
پکیج مواد اولیه فانتاکروم شامل رنگ و مواد مورد نیاز برای آبکاری فانتاکروم میباشد. این مواد از کیفیت بالایی برخوردار هستند و سازگار با محیط زیست و تمامی دستگاه های فانتاکروم میباشند.مواد ساخته شده در داخل ایران میباشد. ما از مواد ایرانی این رنگ را ترکیب کرده وآماده به فروش نموده ایم، این سوپرکروم مشابه خارجی ندارد و درصد بالایی از براقیت کروم را داراست.



دستگاه مخمل پاش خودکار

دستگاه مخمل پاش خودکار
دستگاه مخمل پاش مدل اتوماتیک ، بهترین دستگاه در بازار میباشد. این دستگاه با استفاده از بروز ترین متدهای فنی ساخته شده است. دستگاه مخمل پاش خودکار ، توانایی مخمل پاشی روی سطوح بزرگ را دارد و دارای 3 سال ضمانت پس از فروش میباشد.



مخمل پاش الکتروسیس

مخمل پاش الکتروسیس
دستگاه مخمل پاش الکتروسیس ، یک دستگاه قوی و منحصر به فرد از سری دستگاه مخمل پاش میباشد. این دستگاه قابلیت اجرای پوشش مخمل روی سطوح بزرگ دیوار و سقف را دارد و کاربرد فراوانی در زیباسازی محیط خواهد داشت. مخمل پاش الکتروسیس دارای ضمانت و خدمات پس از فروش میباشد.




دستگاه مخمل پاش

دستگاه مخمل پاش
دستگاه مخمل پاش مدل M1 ، از سری دستگاه های پاششی مخمل میباشد. ما این دستگاه مخمل پاش را از بهترین دستگاه های بازار معرفی میکنیم. استفاده از این مخمل پاش بسیار ساده و ایمن میباشد و جهت چاپ فلوک یا مخمل پاشی رو همه اجسام و سطوح کاربرد فراوان دارد.



پودر مخمل

پودر مخمل
فروش انواع پودر مخمل اورجینال و ترک برای استفاده در دستگاه های مخمل پاش جهت چاپ فلوک و پاشش روی انواع سطوح



فیلم هیدروگرافیک

فیلم هیدروگرافیک
برای استفاده از دستگاه هیدروگرافیک و چاپ هیدروگرافی روی اجسام، نیاز به استفاده از فیلم هیدروگرافیک میباشد که در انواع طرح های مختلف به صورت آماده ، وارد میشود و توسط ایلیا صنعت به فروش میرسد. این فیلم ها با طرح های از پیش طراحی شده میباشند و قابلیت تغییر در آنها ورود ندارد.



دستگاه هیدروگرافیک

دستگاه هیدروگرافیک
چاپ آبی یا چاپ هیدروگرافیک یک روش چاپ برپایه آب میباشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

الناز حاتمی، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

الناز حاتمی
الناز حاتمی
آگهی: هیدروگرافیک فروش عمده پودر مخمل پاشی
الناز حاتمی