برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
یاراصنعت

سازنده پیشرفته ترین دستگاه تولید شانه میوه در ایران

سازنده پيشرفته ترين دستگاه توليد شانه ميوه در ايران

دستگاه تولید شانه میوه و سینی نشا
قابلیت تولید شانه میوه 25*35 در مدل های 12-15-18-20-24-30-35 خانه جهت انواع میوه ها از قبیل سیب-کیوی-لیمو-هلو-انار-نارنگی و پرتقال
شانه میوه طرح ترک
با توان تولید روزانه 50000 پنجاه هزار شانه
با سود روزانه عالی

گروه صنعتی یاراصنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در راه اندازی دستگاه های ظروف یکبار مصرف PP (پلی پروپیلن) و PS (پلی استایرن) آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان (تلفنی و حضوری) در زمینه تهیه و تولید انواع دستگاه های یکبارمصرف، دستگاه تولید شانه میوه ، دستگاه تولید سینی نشا کشاورزی و دستگاه سینی دندانپزشکی پلاستیکی به مشتریان خود می باشد.
خطوط تولید بنابرسفارش مشتری و اندازه دستگاه می تواند تک ردیف و یا دوردیف باشد. شانه های میوه موجود در بازار اکثراً با دستگاه های PS تولید می شوند که در صورت سفارش مشتری می توان این محصولات را با دستگاه های PP نیز تولید نمود.
زمان تحویل یک دست قالب به سفارش مشتری همراه با دستگاه تحویل می گردد. تعداد ردیف و ابعاد قالب با توجه به اندازه دستگاه و سفارش مشتری تولید می شود. طبیعی است سفارش قالب های بیشتر در صورت نیاز میسر می باشد.
کلیه دستگاه های تولیدی شامل یک سال گارانتی و خدمات پشتیبانی می باشد.
همچنین این واحد با ارائه خدمات تخصصی من جمله تعمیرات، راه اندازی، پشتیبانی و آموزش کلیه دستگاه های مربوط به خطوط تولید ظروف یک بار مصرف فرمینگ و نیمه فرمینگ، انواع ورق سازها، دستگاه های تولید ظروف فومی یک بار مصرف، دستگاه تولید شانه میوه، سینی نشا کشاورزی و سینی دندانپزشکی و … در خدمات شما عزیزان می باشد.
ضمناً این واحد با سابقه درخشان جهت صدور انواع دستگاه های تولیدی به کشورهای همسایه (آذربایجان، عراق، ترکیه و افغانستان و …) آماده عقد قرارداد با این کشورها می باشد. کلیه مراحل نصب، راه اندازی و آموزش در کشورهای مقصد بر عهده این گروه می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر:
آدرس وب سایت: www.yarasanat.ir
آدرس کانال:https://telegram.me/yarasanatir
آدرس ایمیل: info@yarasanat.ir
تلفن تماس: 35576155-041
تلفن همراه: 09144199917
دفتر مرکزی: تبریز - خ پاستور جدید - تقاطع طالقانی- برج پاستور - گروه صنعتی یاراصنعت

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

یاراصنعت، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۵ ماه پیش به روز شده.

یاراصنعت
یاراصنعت
آگهی: سازنده پیشرفته ترین دستگاه تولید شانه میوه در ایران
یاراصنعت