برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
قاسم قلیزاده

سردخانه بالا ی صفر و زیر صفر

از آنجاییکه از نام این دستگاه مشهود است : محلی است خنک و با دمای قابل تنظیم برای نگهداری موادی خاص که برای نگهداری نیاز به دما پایین و برودت هوا دارند .

سردخانه ها عموماً در دو نوع بالای صفر و زیر صفر قابل طراحی و ساخت میباشند . سردخانه محلی است برای نگهداری محصولات غذایی ، دارویی و شیمیایی که در صورت نگهداری آنها در هوای آزاد و باز از بین میروند و یا باعث خسارات فراونی میگردند.

طراحان و سازندگان سردخانه های بالای صفر و زیر صفر برای هر محصول و نوع دمای مورد نیاز جهت نگهداری آنها از تجهیزات خاص تری استفاده میکنند .

سردخانه ها عموما از چند بخش اصلی تشکیل میشوند که میتوان از آنها به :
۱- اتاقک یا دیواره های سردخانه
۲- سیستم برودتی سردخانه
۳- درب های سردخانه
۴- سیستم کنترل کننده سردخانه
نام برد.

اتاقک سردخانه یا دیواره های آن از نوعی دیوارهای پیش ساخته با نام ساندویچ پنل ساخته میشوند ، ساندویچ پنل در کشور ما با دانسیته های مختلف و ابعاد و ضخامت های مختلف ساخته میشوند .

در سردخانه های بالای صفر بسته به محل نصب سردخانه از نظر دمای هوا که معمولا سرد ، معتدل یا گرم میباشد از ساندویچ پنل های با ضخامت ۷ تا ۱۰ سانتیمتر استفاده میگردد و در سردخانه های زیر صفر از ساندویچ پنل های با ضخامت ۱۰ تا ۲۰ سانتیمتر استفاده میگردد.

درب سردخانه هم بسته به نوع آن میتواند در طرح ها و ابعاد مختلف و با بازشوهای متنوع طراحی و ساخته گردد . درب های سردخانه ها بسته به نوع سردخانه ها میتوانند المنت دار و یا بدون المنت ، لولایی یا ریلی ساخته شوند .

شرکت پویا صنعت مبدل سازنده ی انواع سردخانه در ظرفیت های مختلف می باشد.

برای کسب اطلاعات فنی بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت ها به سایت رسمی شرکت مراجعه نمایید یا با شماره ی درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

قاسم قلیزاده، از ۱۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۸ ماه پیش به روز شده.

قاسم قلیزاده
قاسم قلیزاده
آگهی: سردخانه بالا ی صفر و زیر صفر
قاسم قلیزاده