برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
noorafareen

تعمیردی اس پی

تعميردي اس پي

امروزه کنترلرهای دی اس پی در صنایع مختلف وظیفه کنترل انواع سی ان سی را بعهده دارند . این کنترلرها اگر چه دوام و مقاومت بالایی دارند با این حال گاهی با مشکلاتی از قبیل تصویر ندادن ، حرکت نداشتن محورها، گم کردن رفرنسو مواردی دیگر روبرو می شوند که این مشکلات از نوسانات برقی،ضربه استفاده و پراتوری نادرست، استفاده از منابع تغذیه نا مناسب ناشی می شوند. کنترلرهای دی اس پی ریچاتو در شرکت نور افرین در زمینه های مختلفی از قبیل مشکلات لود نشدن برنامه، نمایش ندادن منو در ال سی دی، حرکت نداشتن محورها و ... قابل تعمیر می باشند. شرکت توانایی تعویض ای سی اسپارتان،تعویض ای سی بایوس، تعویض پورت و ای سی های یواس بی، تعویض پورت و تعمیرات پورت 50پین ،تعمیر ال سی دی و برد مربوطه ، بروزرسانی، رفع مشکل نخواندن فلش مموری، رفع مشکل بوت نشدن کامل را دارد.
با توجه به مطالب فوق و همچنین در نظر گرفتن استقبال بالا از کنترلرهای DSP ریچ اتو، بدون شک به این نقطعه می رسیم که نیازمند تعمیرات فوق تخصصی و سریع کنترلر های DSP ریچ اتو هستیم و در حال حاضر شرکت نور آفرین به عنوان نماینده رسمی و انحصاری شرکت ریچ اتو در ایران، اولین و تنها مرکز تعمیرات فوق تخصصی محصولات ریچ اتو در ایران می باشد.
شرکت نورآفرین با ارائه گارانتی یکساله این اطمینان خاطر را به مشتریانش می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن کنترلرهایی که سریال و کد شناسایی آنها در سامانه این شرکت ثبت شده باشد را تعمیر و یا در صورت زمان بر بودن فرآیند تعمیرتخصصی ، تعویض نماید.
بدیهیست این خدمات در طول مدت گارانتی و با توجه به شرایط گارانتی برای کنترلرهای ثبت شده در این شرکت به صورت رایگان انجام می پذیرد.
شرکت نور آفرین با بهره گیری از سیستم های انحصاری کد دهی و برنامه ریزی،تنها مرکز تعمیرات کنترلر DSPشرکت ریچ اتو در ایران می باشد که امکان رفع ایراداتی از قبیل رفع ایراد اکتیوکد active code)( ایراد عدم خواندن کارت حافظه و همچنین عدم نمایش محتوی بروی صفحه نمایش را دارا می باشد.

کلمات کلیدی : تعمیر dsp- تعمیر دی اس پی - کنترلر دی اس پی - نمایندگی دی اس پی ریچ اتو - کنترلر سی ان سی - تعمیرات سی ان سی - تعمیرات تخصصی دی اس پی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

noorafareen، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

عبارات کلیدی:
noorafareen
noorafareen
آگهی: تعمیردی اس پی
noorafareen