برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
هیترسازان

هیتر صنعتی هیتر گلخانه گرمایش سالن قارچ بخاری

هيتر صنعتي هيتر گلخانه گرمايش سالن قارچ بخاري

بارگیری و ارسال هیترهای ساخت گروه صنعتی هیتر سازان

ادامه مطلب

هیتر برقی فن دار کوچک با مصرف برق پایین

هیتر برقی کوچک

ادامه مطلب

هیتر

پد سلولزی

رطوبت ساز نازلی

آبخوری و 



هیتر گرمایشی و بخاری کم مصرف پی اف

بدنه و شاسی بنده از بهترین جنس ممکن

بدنه هیتر گلخانه و مرغداری پی اف از ورق گالوانیزه ضد زنگ طراحی و تولید گردیده است که علاوه بر استفاده از گالوانیزه گرم یک لایه رنگ پودری – رنگ کوره ای – در 200 درجه سلسیوس نیز به روی آن زده شده است تا علاوه بر زیبایی مثال زدنی عمر مفید بدنه به حداکثر ممکن برسد. همچنین شاسی های دستگاه از داخل از فولاد آلیاژی و از بیرون از آلومینیوم خالص با پوشش رنگ کوره ای استفاده گردیده که استحکام دستگاه را به حداکثر می رساند. بدنه این هیتر جهت استفاده در سالن های پر از رطوبت گلخانه و مرغداری و سالن قارچ و فضاهای ورزشی و صنعتی بسیار مناسب میباشد.  این بدنه توانایی کارکردن در محیط های پر از رطوبت و آلودگی و گرد و غبار را برای سالهای طولانی دارا میباشد و هیچ گاه زیبایی و استحکام خود را از دست نمی دهد. حتی تابلو برق دستگاه نیز با استفاده از رنگ کوره ای پوشش داده شده است تا رطوبت نتواند به هیچ یک از سیستم های دستگاه آسیبی وارد نماید.

کارکرد تمام اتوماتیک

کوره هوای گرم و گرماساز گلخانه و مرغداری پی اف دارای دوسال گارانتی بی قید و شرط شامل تمام قطعات بوده و بعد از اتمام گارانتی نیز دارای ده سال خدمات پس از فروش میباشد در ساخت این هیتر از مشعل ایران رادیاتور با مهر استاندارد ملی ایران استفاده گردیده و در فن دستگاه نیز دارای مهر استاندارد ملی ایران میباشد. مکانیزم کارکرد این دستگاه بصورت تمام اتوماتیک میباشد و فقط کافیست که شما دمای مورد نظر خود را برای سالن وارد دستگاه نمایید در آن صورت سالن بصورت خودکار در طول کل 24 ساعت روی دمای مورد نظر تنظیم میگردد. هر گاه دمای سالن از دمای مورد نظر کمتر شد دستگاه بصورت خودکار روشن شده و هوا را گرم می کند و بعد از گرم شدن نیز بصورت کامل و بصورت خودکار خاموش میگردد. جهت جلوگیری از چرخش هوای سرد در داخل سالن فن ها بعد از گرم شدن کامل هیتر شروع به کارکردن می نمایند و هنگام خاموش شدن نیز بعد از سرد شدن کامل هیتر خاموش میگردند به این ترتیب در مصرف انرژی نیز صرفه جویی میگردد. کل این فرآیند کلا بصورت اتوماتیک انجام می شود.

مصرف سوخت پایین

کوره هوای گرم و هیتر حراراتی پی اف ساخت گروه صنعتی اسکندری با دارا بودن سیستم وای پاس بسیار پیشرفته و همچنین دو رادیاتور که هر یک دارای شش کوئل میباشند ، اتلاف انرژی را به شدت کاهش داده و در نتیجه میزان مصرف سوخت بصورت قابل توجهی کاهش پیدا میکند. در این هیتر گرمایی تولید شده از طریق مشعل به دفعات از مقابل فن عبور می کند و کل گرمای حاصل از احتراق سوخت وارد سالن شما می گردد و از اتلاف هر گونه گاز و یا گازوئیل جلوگیری میگردد در واقع در این هیتر کل گرمایی حاصل از احتراق گاز و یا گازوئیل بصورت مطبوع و بدون هیچ گونه آلودگی به دی اکسید کربن و مو نو اکسید کربن وارد سالن میگردد. هیتر پی اف با دارای بودن  فن با برچسب انرژی A و با مشعل کم مصرف میزان مصرف برق بسیار بسیار پایینی دارد.

سیستم گرمایش غیر مستقیم

این هیتر دارای یک سیستم گرمایش غیر مستقیم می باشد به این معنی که آتش توسط مشعل به داخل کوره دستگاه دمیده میشود و این گرما بعد از گذشتن از داخل کوره وارد رادیاتور ها شده و سپس از طریق اگزوز از سیستم خارج می شود و به عبارت صحیح تر هیچ ارتباط مستقیمی مابین آتش و محیط شما عملا وجود ندارد و همان طوری که در سیستم گرمایش مرکزی منازل مسکونی آب در رادیاتور ها باعث گرمایش محیط می شود ولی به هیچ وجه با محیط مسکونی ارتباطی ندارد این سیستم نیز به این گونه است که آتش باعث گرم شدن محیط می شود ولی گرما از طریق جداره کوره و رادیاتور ها وارد محیط میگردد و هیچ ارتباطی بین شعله و محیط به هیچ وجه وجود ندارد. به این سیستم تامین گرمایش  گرمایش غیر مستقیم گفته می شود و بالاترین استاندارد گرمایش در دنیاست. به این ترتیب فقط هوای گرم و مطبوع و پر اکسیژن در سالن مرغداری و یا گلخانه و... شما وجود خواهد داشت و به هیچ وجه دی اکسید کربن و مونو اکسید کربن و بخارات حاصل از احتراق وارد سالن های شما نخواهد شد.

سیستم ایمنی چهار لایه

کوره هوای داغ پی اف دارای یک سیستم یمنی چهار لایه میباشد که هر یک از این سیستم ها یکی بعد از دیگری فعال میگردد و امکان بروز هر نوع خطر را به صفر می رساند. 1. در مدار الکتریکی این هیتر گرمایشی از فیوز های دو آمپر با حساسیت بسیار بالا استفاده گردیده تا در صورت هر نوع نوسان برق فورا جریان برق توسط فیوز قطع شده

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

هیترسازان، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ روز پیش به روز شده.

هیترسازان
هیترسازان
آگهی: هیتر صنعتی هیتر گلخانه گرمایش سالن قارچ بخاری
هیترسازان