برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تولید تجهیزات استیل آشپرخانه صنعتی

میزکار استیل - میز کار استیل صنعتی

ميزكار استيل - ميز كار استيل صنعتي

میزکار استیل - میز کار استیل صنعتی


میزکار استیل
میزکار استیل ( میز کار ) جزو دسته انبار داری و تجهیزات لازم برای آماده سازی غذا در رستوران ها و هتل ها و تالار ها به شمار می رود.
انواع میزکار
میزکار استیل در دو نوع تولید می شود : میز رویه ورق استیل ، میز رویه تفلون و میز رویه تخته کار که هر کدام مزایای منحصر به خود را دارند.

ابعاد
ابعاد استانداردی که برای میزکار در نظر گفته شده است با ارتفاع 90 سانت است. و طول عرض آن بنا به درخواست مشتری در نظر گرفته می شود. البته ابعاد استانداری نیز برای طول وجود دارد که به صورت 120 و 150 و 190 سانتی و عرض 65 سانتی است.
ویژگی های میزکار استیل تولید پارس استیل
برای تمیزکردن مرغ و ماهی و یا ماده غذایی دیگر که ضایعاتی دارد که باید بیرون ریخته می شود میزکار استیل خاصی طراحی می شود این میزکار بدین صورت است که درگوشه آن سوراخی تعبیه می شود که زیر آن سطل زباله قرار می گیرد بنابراین زباله های تولید شده را به راحتی می توان به سطل زباله هدایت کرد
برای ساختار بدنه اصلی و پایه های میزکار استیل از پروفیل های استیل با دوام بالا استفاده می شود. این پروفیل ها سایزبندی مختلفی دارند که شما می توانید انتخاب کنید اما پروفیل 4 در 4 را توسط کارشناسان پارس استیل گزینه مناسبی در نظر گرفته شده اند.
پاتروکی : پاتروکی یک طبقه در زیر میز است که با پروفیل ساخته می شود مزیت استفاده از این روش هم بالا بردن استحکام میز بوده و هم محلی برای قرار دادن لوازم است.
جنس
رویه ای که برای میزکار استفاده می شود ورق استیل ضدخش 430 است. در بعضی موارد بنا به درخواست مشتری از ورق های 304 نیز استفاده می شود.
در زیر رویه میز یک لایه نئوپان کار گذاشته می شود. نئوپان باعث می شود استحکام میزبالا رفته و صداهای ناخواسته جلوگیری شود اما نگران نباشید این لایه چوب نئوپان با ورق های گالوانیزه با کیفیت پوشیده می شود تا آب به چوب نفوذ نکند
میزکار استیل به دوصورت وسط کار و کنار دیوار قابل طراحی است که بسته به محل قرارگیری میز در آشپرخانه شما تعیین می شود. برای میزهای کنار دیوار لبه ای به ارتفاع 5 سانتی در نظر گرفته می شود تا غذا و ضایعات آن به پشت میز نریزد.





میز تخته کار, قیمت میز کار قصابی, ساخت میز کار رستوران, فروش میز کار آماده سازی, ساخت میز تخته کار, فروش میز کار استیل, قیمت میز کار رستوران, ساخت میز کار تخته, میز کار تمیز کرد ن مرغ و ماهی, میز کار استیل, قیمت میز تخته کار, میز استیل, قیمت میز کار, فروش میز تخته کار, قیمت میز استیل, فروش میز رویه تفلون, میز کار رستوران, ساخت میز کار استیل, ساخت میز کار آماده سازی, ساخت میز رویه تفلون,میز کار, میز رویه تفلون, قیمت میز کار استیل, قیمت میز رویه تفلون, قیمت میز تمیز کاری مرغ و ماهی, فروش میز تمیز کاری مرغ و ماهی, ساخت میز کار تمیز کردن حبوبات, قیمت میز کار تخته, میز کار تخته, فروش میز کار قصابی, فروش میز کار تمیز کردن حبوبات, فروش میز کار رستوران, قیمت میز کار تمیز کردن حبوبات, ساخت میز کار قصابی, میز تمیز کاری مرغ و ماهی, ساخت میز استیل, ساخت میز کار, ساخت میز تمیز کاری مرغ و ماهی, قیمت میز کار آماده سازی, قیمت میز کار تمیز کردن مرغ و ماهی, میز کار قصابی, فروش میز استیل, فروش میز کار تمیز کردن مرغ و ماهی, میز کار تمیز کردن حبوبات, فروش میز کار, فروش میز کار تخته, میز کار آماده سازی


تجهیزات استیل کافی شاپ, لوازم استیل هتل, تجهیزات آشپزخانه صنعتی , لوازم رستوران , تجهیزات کافی شاپ, تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارس استیل, تجهیزات استیل صنعتی , لوازم ساندویچی, تجهیزات استیل صنعتی آشپزخانه , لوازم استیل کافی شاپ, تجهیزات هتل, لوازم ساندویچی, لوازم استیل آشپزخانه , لوازم استیل صنعتی آشپزخانه , تجهیزات ساندویچی, تجهیزات استیل آشپزخانه صنعتی پارس استیل, تجهیزات استیل فست فود, تجهیزات رستوران , لوازم آشپزخانه, لوازم استیل فست فود, لوازم فست فود, لوازم استیل آشپرخانه کافی شاپ, تجهیزات استیل صنعتی پارس استیل, تجهیزات استیل آشپزخانه , لوازم آشپزخانه صنعتی , لوازم هتل, لوازم استیل صنعتی , تجهیزات استیل آشپرخانه کافی شاپ, تجهیزات ساندویچی, تجهیزات استیل هتل, تجهیزات فست فود, تجهیزات آشپزخانه, لوازم کافی شاپ, تجهیزات صنعتی پارس استیل

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تولید تجهیزات استیل آشپرخانه صنعتی، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

تولید تجهیزات استیل آشپرخانه صنعتی
تولید تجهیزات استیل آشپرخانه صنعتی
آگهی: میزکار استیل - میز کار استیل صنعتی
تولید تجهیزات استیل آشپرخانه صنعتی