برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گروه مهندسی سیکاپ

آنالایزر گاز دودکش و احتراق تستو مدل Testo 310

آنالايزر گاز دودكش و احتراق تستو مدل Testo 310

دستگاه آنالایزر گاز دودکش و احتراق مدل Testo 310 آنالایزری مقرون به صرفه جهت آنالایز گاز دودکش مطابق با استاندارد روز دنیا بوده و با طراحی ساده، مجهز به سنسور پیشرفته، مناسب برای اماکن ناهموار می باشد. این آنالایزر قابلیت آنالیز گازهای حاصل از احتراق ۵ سوخت متفاوت را داراست (گاز طبیعی، پروپان، نفت سیاه، زیست توده ۵%، چوب ۲۰%) بنابراین کاربردهای وسیعی از جمله در بررسی بهره وری و کارایی کوره، تنظیم دیگ بخار و آبگرمکن های گازی و… دارد.

ویژگی های برجسته و قیمت مناسب این آنالایزر آن را از سایر محصولات مرتبط متمایز می کند. این آنالایزر با پراب استیل ضد زنگ و مخروطی شکل توقف، با امکان آنالیز گاز حاصل از سوخت های ساده و حتی سوخت های پیچیده آنالایزری بسیار مناسب برای منازل مسکونی و دیگ های بخار است.

یکی از آپشن های این دستگاه، کیت چاپگر در دسترس می باشد که بدین ترتیب شما قادر هستید اطلاعات خواندنی حاصله را ثبت کنید.

با تستو ۳۱۰ می توان مقادیر دقیق کمیت های زیر را اندازه گیری کرد: O2، CO2، Co ، مقدار CO رقیق نشده، Co محیط، فشار، دما (دمای سوخت و محیط)، بهره وری گاز سوخت/ احتراق و هوای اضافی.

ست کامل این دستگاه شامل موارد زیر است:

آنالایزر گاز احتراق تستو ۳۱۰، باتری لیتیوم، سنسورها، پراب، شلنگ، لوله سیلیکون جهت فشار، فیلترهای ذرات اضافی (۵ عدد)، منبع تغذیه AC (اUSB)، گواهی پروتکل کالیبراسیون، کیس.

این دستگاه ساخت کمپانی تستو آلمان می باشد که شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزاردقیق سیکاپ این محصول را به مدت یک سال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید.
این محصول ساخت کمپانی مارمونیکس کانادا می باشد که شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزاردقیق سیکاپ این محصول را به مدت یک سال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید.
این شرکت نمایندگی فروش کلیه تجهیزات اندازه گیری و آزمایشگاهی با تسهیلات گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش در سراسر کشور ارائه دهنده می باشد که شامل کمپانی های:
FLUKE , TESTO , KIMO , HIOKI , KYORITSU , MEGGER , DRUKE , AZ , MASTECH , BENETECH , STANDARD , OLYMPUS , LUTRON , VICTOR , FINETECH , HANNA , IRTEK
جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمائید ، ویا با آدرس ایمیل ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما هم میهنان گرامی می باشند .
شماره تماس دفتر ( مازندران ) : 01134668143
شماره فکس: 01134664382
شماره تماس موبایل : 09371965314
ایمیل شرکت: info.seekap@gmail.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گروه مهندسی سیکاپ، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ هفته پیش به روز شده.

گروه مهندسی سیکاپ
گروه مهندسی سیکاپ
آگهی: آنالایزر گاز دودکش و احتراق تستو مدل Testo 310
گروه مهندسی سیکاپ