برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...

کارخانه از صنعت

رضوی

استوانه سرامیکی

راشینگ رینگ سرامیکی ، استیل و پلیمری

پکینگ ها (پرکن ها) مهم ترین بخش یک برج پر شده می باشند که وظیفه افزایش سطح تماس دو سیال را بر عهده دارند. بازار گسترده مصرف این پرکن ها باعث شده است که امروزه در انواع و جنس های متنوع ساخته شوند ، از این جهت انتخاب صحیح پرکن مناسب کار ساده ای نیست . برای انتخاب یک پرکن باید تمام عوامل موثر در فرآیند را در نظر گرفت پس از این که جنس پرکنی که دوام لازم و مقاومت شیمیایی مناسب را داشته باشد انتخاب گردید پرکنی با حداقل هزینه برای عملکرد مشخص و مناسب انتخاب می شود .

سطح زیاد در واحد حجم پرکن بسیار مطلوب است اما این سطح باید قابل دسترس باشد . میزان تخلخل بستر و شکل نامنظم پرکن ها از جمله عوامل افزاینده سطح قابل دسترس می باشند میزان سطح تماس بین پرکن ها و دیواره برج تابعی از شکل پرکن می باشد و هرچه این تماس کمتر باشد بهتر است . توزیع یکنواخت و مناسب سیال در بخش های مختلف یک بستر نیز از موارد بسیار مهم است .موارد دیگرهم چون وزن ، استحکام و قیمت ، مرتبط با شکل ، روش ساخت و جنس پرکن می باشد .

سرامیک اولین جنس اصلی بوده است که به عنوان پرکن مورد استفاده قرار گرفته است و از این جهت تقریبا اکثر انواع پرکن ها از این جنس تیز ساخته می شوند . کاربرد پرکن های سرامیکی بیشتر در محیط های آبی و خورنده می باشد این جنس به دلیل تر شوندگی مناسب در تماس با آب و تشکیل یک لایه نازک مایع روی سطح پرکن ها در سیستم های آبی عملکرد خوبی دارد .

پکینگ های سرامیکی به منظور افزایش سطح تماس جهت تسریع در انجام واکنش های شیمیایی در برج های های پر شده (packed column) استفاده می شود . این قطعات در شکل های مختلفی استوانه ایی ، استوانه چلیپا ، زین اسبی ، کروی و لاته زنبوری تهیه می شود که در قسمت های مختلف برج بنا به سطح تماس مورد نظر از انواع این قطعات استفاده کنند.

پکینگ های سرامیکی تولیدی این شرکت پایداری مناسبی در برابر اسید و سایر محیط های خورنده دارند که این مقاومت شیمیایی بالا به واسطه جذب آب پایین این قطعات است و همچنین از مقاومت بالایی در شرایط کاری با فشار بالا و دمای بالا برخوردار می باشند. پکینگ های سرامیکی در فرایند تولید اسید ها به خصوص اسید سولفوریک و نیز فرایتد های شیمیایی دما بالا یا محیط های خورنده که پکینگ های پلاستیکی و فلزی آسیب پذیر خواهند بود استفاده شود.

این قطعات در برابر خوردگی تمامی اسید ها به جز اسید فلئوریدریک و نیز اغلب قلیایی ها مقاوم است .
---------------------------------------- ----------------------
سایت ما : www.RASHINGCERAM.IR
---------------------------------------- ----------------------
09136038859 رضوی
---------------------------------------- ----------------------

کلمات کلیدی: سرامیک تاور پکینگ سرامیک برای برج -پکینگ سرامیکی استوانه ای - پکینگ راشینگ رینگ - پکینگ پال رینگ سرامیکی - پکینگ تیغه ای سرامیکی - پکینگ تیغه ای پال رینگ
...

امروز: ۰۶:۰۸
استوانه سراميكي
مریم حسینی

ساخت مستربچ و افزودنی مورد نیاز شما

مرکز فروش و پخش مستربچ
ساخت مستربچ و افزودنی مورد نیاز شما
کمپانی پرشین پلیمر نوین تولید کننده مستربچ, افزودنی و مواد پلی استایرن , با عرضه محصولاتی با کیفیت مطلوب و مطابق با استاندارد جهانی سعی در تامین نیازهای کارخانجات صنایع پلاستیک در کشور می نماید. شرکت پرشین پلیمر نوین از نخستین و اصلی ترین فروشندگان و وارد کنندگان افزودنیهای صنعت پلاستیک از قبیل پیگمنت و بخصوص انواع مستربچ بوده و حال با بهره گیری از متخصصین با تجربه در زمینه تولیدو فروش به یکی از مراکز فروش در صنعت پلاستیک تبدیل شده تا بتواند کلیه نیازهای کارخانجات و شرکتها را در زمینه صنایع پلاستیک برطرف سازد.
شرح فعالیت های این شرکت به شرح زیر می باشد:

الف) تهیه و عرضه انواع مستربچ های رنگی, سیاه و سفید و مواد افزودنی به شرح زیر:

1)عرضه انواع مستربچ های رنگی, مشکی و سفید و مستربچ ها بر پایه:
PE / EVA / PVC / PP / PET / ABS – SAN / PMMA – PC / Polyamide/PU
جهت مصرف در صنایع فیلم(نایلن و نایلکس), تزریق, بادی, گونی بافی, اکستروژن.

2)تهیه و عرضه مواد افزودنی (additives)ذیل الاشاره بدین شرح :
-ماورا بنفش UV Stabilizerمخصوص انواع فیلم های گلخانه ای و کشاورزی, انواع ورق های پلاستیکی(کارتن پلاست), انواع کیسه ها, انواع گونی, کیسه های مقاوم (FFS) , فیلم های کشسان, قطعات خودرو و لوازم خانگی و.
-ضد الکتریسیته ساکن (anti static) جلوگیری کننده از تجمع غبار در صنایع فیلم و لوازم خانگی.
-ضد چسبندگی (anti block) مورد استفاده در صنایع فیلم.
-لیزکننده (slip agents) بر پایه PE وPP .
-کمک فرایند پلیمری(Polymer Processing Aid)
-ضد اکسایش (anti oxidant)
-شفاف کننده(Clarifying Agent)

3)عرضه انواع کامپاند compoundsبر پایه ABSو PP مورد استفاده در صنایع تولید قطعات خودرو و الکترونیکی.

4) عرضه انواع پرکننده ها (Filler) شامل CALFIN و CALSIN.

•ارائه مشاوره جهت مشابه سازی رنگهای مورد نیاز همکاران (ساخت رنگ مورد نظر شما)
( مستربچ و افزودنی صنایع پلاستیک )
V_polimer@yahoo.com
تلفن تماس:09358998423-09107658284
02165310121-1
PERSIANPOLYMER.COM
مستربچ
مستربچ رنگی
رنگ پلاستیکی
افزودنی های پلاستیک
لیز کننده
شفاف کننده
براق کننده
نرم کننده
پاور
POWER
MASTERBATCH
LSJVF

...

دیروز: ۱۶:۱۳
ساخت مستربچ و افزودني مورد نياز شما
istgah