برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فیدار پلیمر کیان مهر

پکینگ قطره گیر لانه زنبوری وتیغه ای

پكينگ قطره گير لانه زنبوري وتيغه اي

استفاده از قطره گیر در کولینگ تاورها مزایای متعددی دارد که به برخی از آن ها به طور مختصر می پردازیم .

1- کاهش میزان مصرف آب برج خنک کننده : قطره گیر برج خنک کننده همانطور که پیشتر در خصوص عملکرد آن صحبت شد وظیفه برگشت قطرات مکش شده به سمت فن را برعهده دارد . این قطره گیر از آنجا که در سر راه هوای اشباع خروجی از قسمت تنوره فن قرار دارد مستقیما در تماس با هوای اشباع و بخارات موجود در هوا قرار دارد . بنابراین چکه گیر برج خنک کننده به صورت غیر مستقیم سبب میعان بخارات آب موجود در هوای اشباع خروجی می شود
2-جلوگیری از رسوب و خوردگی در قسمت تجهیزات هوادهی : قطره گیر با جلوگیری از نشست و رسوب قطرات از قسمت پایینی به قسمت فن و تجهیزات هوادهی سبب افزایش عمر این تجهیزات خواهد شد .

3-جلوگیری از افزایش تراکم مه ( ابر) در بالای برج خنک کننده در تابستان : در تابستان به دلیل حجم بالای تبخیر آب و ایجاد تراکم بالای بخارات خروجی هوا در قسمت خروجی هوای فن استک برج خنک کننده ، قطره گیر یا الیمیناتور برج خنک کننده به کاهش تراکم بخار در بالای کولینگ تاور کمک بسیار مفیدی می کندقطره گیرهای برج خنک کننده متناسب با استانداردهای روز دنیا در دو نوع سلولی (لانه زنبوری) و تیغه ای ، جهت کاربردهای مختلف طراحی و تولید می گردد.
قطره گیرهای کولینگ تاور نوع شبکه ای به گونه ای طراحی گردیده که هر یک از سلول های آن به واسطه شکل سینوسی خود و تغییر مسیر عبورجریان هوا ، ضمن ایجاد افت فشار اندک، قطرات آب را روی دیواره سلول به دام انداخته و از خروج آن ها به همراه جریان هوا جلوگیری می نماید.
در قطره گیرهای نوع تیغه ای نیز ، مجموعه ای از پروفیل های سینوسی شکل توسط گیره های نگهدارنده به یکدیگر متصل شده است به نحوی که ماژول های ایجاد شده در این مدل قطره گیر برج خنک کن با تغییر مسیر جریان، قابلیت حذف حداکثر قطرات آب از جریان هوا را بدون صرف هزینه زیاد در انرژی و افت جریان دارا می باشند.

قطره گیر تیغه ای برج خنک کننده (Blade Type)
این مدل قطره گیر برج خنک کننده عمدتا در برجهای خنک کننده مکعبی تیپ کراس فلو و کانترفلو به کار برده می شود . این قطره گیر از متریال پلمیری همانند PVC و PP (پلی پروپیلن) تولید می شود. قطره گیر تیغه ای کولینگ تاور خود از دو بخش اصلی تشکیل می شود

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فیدار پلیمر کیان مهر، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۰ ماه پیش ثبت کرده ... و ۳ ماه پیش به روز شده.

فیدار پلیمر کیان مهر
فیدار پلیمر کیان مهر
آگهی: پکینگ قطره گیر لانه زنبوری وتیغه ای
فیدار پلیمر کیان مهر