برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گروه بهفا

خدمات و پشتیبانی و نگهداری

خدمات و پشتيباني و نگهداري

شرکت بهفا به عنوان پایه‌گذار و معرفی‌کننده‌ی خدمات نوین در زمینه‌ی شبکه‌های کامپیوتری و تجهیزات آن، در تکمیل سبد خدمات خود پشتیبانی فنی همه‌جانبه از خدمات را برای مشتریان برعهده می‌گیرد. به همین منظور بخش پشتیبانی‌های فنی پس از فروش این شرکت با خدمات کم‌نظیر و با بهره‌جویی از نیروهای متخصص و جوان در کوتاه‌ترین زمان به نیاز مشتریان پاسخ می‌گوید. بنیان نهادن نخستین کارگاه تخصصی عیب‌یابی و تعمیر تجهیزات شبکه‌ای و تاسیس انباری غنی از تجهیزات شبکه‌ای اقداماتی‌ست که گروه بهفا برای بالا بردن کیفیت خدمات پشتیبانی خود انجام داده است. چنانچه مشتریان در روند استفاده از خدمات و محصولات شرکت بهفا با مشکلی روبه‌رو شوند، تیم متخصص و با تجربه‌ی پشتیبانی فنی بهفا در تمام ساعات اداری مفتخر به پاسخ‌گویی سریع به نیازها و مشکلات آنان خواهد بود.

هر مشتری پس از استفاده از خدمات بهفا می‌تواند در صورت برخورد با مشکل یا نقصی در خدمت مورد نظر از خدمات پشتیبانی این شرکت استفاده کند.

لابراتوار تخصصی عیب‌یابی و تعمیر تجهیزات از امکانات منحصر به فرد بهفا است که برای پاسخ‌گویی هرچه موثرتر و سریع‌تر به نیازهای مشتریان بنیان گذارده شده است. اصلی‌ترین هدف بهفا از تاسیس و تجهیز این مرکز برطرف ساختن یکی از بزرگ‌ترین مشکلات موجود در بازار خدمات شبکه، یعنی مشکل خدمات پس از فروش، ضمانت و تعمیر بوده است.

هم‌اکنون نیز مرکز تعمیرات و عیب‌یابی شرکت بهفا از فعال‌ترین بخش‌های این شرکت است که با دانش فنی و تخصصی کارکنان از یک سو و تجهیزات پیشرفته‌ و کارآمد از سوی دیگر تقویت می‌شود. این مرکز به عنوان اولین لابراتوار تخصصی عیب‌یابی و تعمیر تجهیزات شبکه‌ای و مخابراتی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و پشتوانه‌های خدمات ما و وجه تمایز خدمات این شرکت با دیگر شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات شناخته می‌شود.

گروه بهفا با راه اندازی این مرکز علاوه بر فراهم آوردن امکان استفاده دوباره از محصولاتی که با مشکلات فنی روبه‌رو می‌شوند، موفق شده است محصولات خود را با ضمانت‌نامه‌ی اختصاصی به فروش برساند و مسئولیت خدمات پس از فروش این محصولات را به صورت مستقیم بر عهده بگیرد.

ارتباط با بخش پشتیبانی بهفا

برای استفاده از خدمات پشتیبانی فنی بهفا با تماس تلفنی با این شرکت می‌توانید، از خدمات پشتیبانی بهفا استفاده کنید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گروه بهفا، از ۱۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

گروه بهفا
گروه بهفا
آگهی: خدمات و پشتیبانی و نگهداری
گروه بهفا