برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
جواد عابدی

طراح و مجری کارخانه های سیمان، ذوب آهن و تجهیزات مرتبط

طراح و مجري كارخانه هاي سيمان، ذوب آهن و تجهيزات مرتبط

هلدینگ بین المللی طراح ، سازنده و نصاب کارخانه های سیمان ، کارخانه های ذوب فلز و ذوب آهن ، ذوب و ریخته گری نیکل ، مس، انواع فلزات و کارخانه های گچ و آهک بصورت تجهیزات منفرد سفارشی یا اجرای پروژه های کلید در دست

هلدینگ CHAENG : “ Great Wall Machinery Corporation “ شامل دو زیرمجموعه بزرگ زیر می باشد:
۱-Xinxiang Great Wall Machinery Co. که در سال ۱۹۵۸ تاسیس شده و هم اکنون با بیش از ۶۰ سال سابقه، یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی کارخانه های تولید سیمان ، و صنایع شیمیائی معدنی تحت استانداردهای ISO 9001-2008 می باشد.
۲-Xinxiang Great Wall Steel Casting Co. در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده و در زمینه طراحی، ساخت و نصب تجهیزات و کارخانه های ذوب فلز ، ذوب آهن و متالورژی فعالیت دارد، عمده صادرات این شرکت به آمریکا ، اروپا و استرالیا می باشد.
این هلدینگ تا کنون برای بیش از ۲۰۰۰ مشتری شامل کارخانجات بزرگ و صنایع سنگین در ۵۰ کشور جهان ، محصولات سفارشی ساخته یا کارخانجات کلید در دست اجرا نموده است.
تاسیسات کارگاهی شرکت Xinxiang Great Wall Machinery Co. در زمینی به مساحت ۳۳۰۰۰۰ متر مربع ،تولید تجهیزات را انجام میدهند ،یکی از ۱۰۰ شرکت برتر و نوآور کشور چین در زمینه طراحی ، تامین ، ساخت تجهیزات و نصب و راه اندازی پروژه های کلید در دست صنعت سیمان ، صنایع شیمیائی معدنی و تولید آهک و یکی از ۱۰ شرکت برتر از نظر نوآوری در صنعت سیمان از نظر کاهش مصرف انرژی ، اجرای سیستمهای کنترل پیشرفته و به حداقل رساندن آلاینده های زیست محیطی ناشی از تولید می باشد.
این خدمات از طراحی و ساخت تک تک تجهیزات تا اجرای کلید در دست یک کارخانه کامل را شامل می شود و پروژه های افزایش ظرفیت یا اصلاح فرآیندهای قدیمی موجود و استاندارد سازی فرآیندها را نیز شامل می شود که تا کنون پروژه های متعددی در کشورهای روسیه، هند، ترکیه ، ویتنام، چین، ازبکستان، پاکستان، عمان، آفریقای جنوبی و ... را اجرا نموده است.
هلدینگ CHAENG یک برند معتبر و اولین انتخاب برای شرکتهای بین المللی CNBM و Shanghai BaoSteel از نظر کیفیت و تنوع محصولات فلزی و تجهیزات صنعت سیمان ، صنایع شیمیائی معدنی و صنایع ذوب فلز و ریخته گری می باشد.
این شرکت سازنده تجهیزات و کارخانه های سیمان تا حداکثر ظرفیت ۱۰۰۰۰ تن در روز( ۳۵۰۰۰۰۰ تن در سال ) ، کارخانه های ذوب آهن و ذوب فلز تا ظرفیت ۲۰۰۰۰۰ تن در سال و کارخانه های تولید آهک یا گچ از ۲۰۰ تا ۱۲۰۰ تن در روز بصورت E/P/EP/EPC می باشد و تا کنون بیش از ۱۰۰ طرح در سایر کشورها اجرا نموده است.
شرکت Great Wall Machinery مدیریت و سرمایه گذاری اولین کارخانه بزرگ سیمان در چین ( GGBFS ) به ظرفیت ۶۰۰۰۰۰ تن در سال را انجام می دهد، رویکرد شرکت ، به حداقل رساندن مصرف انرژی و رعایت کلیه ملاحظات زیست محیطی با جلوگیری از انتشار آلاینده ها می باشد. تا کنون بیش از ۳۰۰۰ سری از انواع آسیابهای تونلی، عمودی ، و کوره های دوار برای اقسا نقاط جهان را ساخته و نصب نموده است. بعلاوه این شرکت آماده همکاری با شرکتهای تولیدی قدیمی یا کارخانجات تازه ساز جهت اجرای پروژه های بهینه سازی و جایگزینی تجهیزات می باشد.
احراز رتبه بندی درجه یک طراحی و ساخت تجهیزات پیشرفته ،کیفیت بالا، حداقل مصرف انرژی و رویکرد به حداقل رساندن آلایندگی زیست محیطی آب و هوا ، باعث شهرت و خوشنامی این هلدینگ در کشور چین و سایر کشورها بوده و همکاری با صنایع سنگین، هولدینگ ها و بنگاه های معروف تولیدی و اقتصادی مانند :
SINOMA, Shanghai Baosteel, Tianrui cement , Taiwan Cement, Henan Meng Electric Group, Henan Mengdian,
Aosen Steel, PT. Indo Ferro, POSCO, Tata, Mittal Steel ,SUNNSY,GERDAU, JFE, ANSTEEL, Shoug and Grout ….. را بدنبال داشته است .
شرکت Great Wall Steel Casting با تولید بر اساس استانداردهای جهانی ریخته گری، دارای رتبه بندی درجه یک در طراحی و ساخت تجهیزات ذوب فلز و ریخته گری می باشد.انجام عملیات حرارتی، کنترل کیفی عالی و سرعت بالای فرآیندهای تولید، تضمین کننده محصولات این شرکت است.
کوره های ذوب آهن، پاتیل های سرباره ذوب، تجهیزات مورد نیاز صنایع سنگین ، صنایع متالورژی ، صنایع سرامیک، صنایع تولید کننده مواد ساختمانی و کلیه تجهیزات ذوب آهن و ذوب انواع فلز ( مانند نیکل ، مس ،... ) از محصولات این شرکت می باشد.
مزایای تجهیزات و ماشین آلات تولیدی :
۱-راندمان بالا و حداقل مصرف انرژی
۲-مصرف پایین فلز در واحد وزنی محصولات
۳-عملکرد آسیابها با حداقل نویز ، آلودگی صوتی ، عملیات تحت فشار منفی، با حداقل غبار تولیدی
۴-جریان ساده فرآیندی و درضمن قابلیت عملکردهای انتخابی آسیاب

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

جواد عابدی، از ۱۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

جواد عابدی
جواد عابدی
آگهی: طراح و مجری کارخانه های سیمان، ذوب آهن و تجهیزات مرتبط
جواد عابدی