برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آسیافوم

گرانولی + گرانول + آسیافوم + تولیدکننده کفپوش لاستیکی

گرانولي + گرانول + آسيافوم + توليدكننده كفپوش لاستيكي

کفپوش گرانول گروه صنعتی آسیافوم را به صورت آنلاین تهیه کنید.شرکت گروه صنعتی آسیافوم در تولید و فروش کفپوش گرانول و کفپوش های دیگر لاستیکی، گرانولی، و فومی می باشد.همچنین با امکانات برتر تکنولوژی و خط تولید بالا نه تنها به عنوان اولین تولید کننده این دسته از محصول به ویژه گرانول بوده، بلکه به عنوان برترین و مرغوب ترین نام تجاری تولید کننده لاستیکی و کفپوش گرانولی در ایران نیز می باشد. تلاش های شبانه روزی ما را بر آن داشته که نه تنها به عنوان بهترین تولیدکننده داخلی بلکه با چشم اندازی وسیع به بازارهای جهانی نیز بیاندیشیم.کفپوش گرانولی آسیافوم مقاوم برای استفاده در باشگاه ها و پارک ها می باشد.کفپوش گرانول آسیافوم با استفاده از مرغوب ترین مواد تولید شده است.مواد تشکیل دهنده آن از قطعات لاستیک های خرد شده بوده که اصطلاحا به آن کفپوش گرانولی می گویند.کفپوش های گرانول را در زمین های پارک نیز مورد استفاده قرار می دهند از این رو به آن ها کفپوش پارکی نیز گفته می شود.
کفپوش گرانول آسیافوم به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارند برای استفاده در فضاهایی مثل پارک ها، فضاهای بازی و باشگاه های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.این نوع کفپوش از استحکام بالایی برخوردار است و در برابر برخورد اشیا و ضربه آسیبی نمی بیند. همچنین در برابر بارش برف و باران رنگ خود را از دست نداده و تابش نور آفتاب باعث از بین رفتن آن نمی شود.
در قسمت زیرین کفپوش گرانول مجراهایی وجود دارد که در هنگام شست و شو آب به راحتی از زیر آن عبور می کند.همچنین نوعی دیگر از کفپوش گرانول که به اصطلاح به آن کفپوش پایه تخم مرغی گفته می شود نیز موجود است که مهمترین مزیت آن انعطاف بالایش در هنگام دویدن روی کفپوش گرانول است. کفپوش گرانول به دلیل وزن بالایی که دارد بعد از در کنار هم قرار گرفتن کنار هم ثابت باقی می مانند ولی برای اطمینان بیشتر میتوانید از پیچ و چسب مخصوص برای ثابت شدن آن ها استفاده کنید.کفپوش های گرانول در رنگ ها و ابعاد مشخصی که در جدول مشخصات فنی درباره آن توضیح داده شده تولید و به عرضه می رسد.
قابلیت تعویض هر قطعه در صورت خرابی، مقاومت در برابر بروز حرارت و سرما، مناسب برای فضاهای باز و بسته، قابل شستشو و حمل آسان و نصب آسان می باشد.

https://www.instagram.com/p/Cff70-4Nusa/ ?igshid=YmMyMTA2M2Y=

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آسیافوم، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ هفته پیش به روز شده.

آسیافوم
آسیافوم
آگهی: گرانولی + گرانول + آسیافوم + تولیدکننده کفپوش لاستیکی
آسیافوم