برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ایزو سها

خدمات گواهینامه های ISO و HSE

خدمات گواهينامه هاي ISO و HSE

شرکت مهندسین مشاور سها برترین ارائه دهنده خدمات مشاوره واخذ گواهینامه های بین المللی ایزو در کمترین زمان ممکن(اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ ، ایزو 22001، ایزو 14001، HACCP و HSE-MS و OHSAS و ایزو 45001 در کرمان، اصفهان، شیراز، تبریز، بوشهر، یزد، زاهدان، مشهد، بندرعباس، آذربایجان شرقی، کرج و ...)
ایزو
مهندسین مشاور سها خدمات دهنده جهت مشاوره و استقرار و همچنین اخذ انواع استاندارد شامل استاندارد ملی و CE و همچنین استانداردهایی نظیر(ISO9001:2015,OHSAS18001, ISO45001:2018, HSE-MS, ISO14001:2015, HACCP, ISO22000, و سایز استانداردهای بین المللی ) به کلیه شرکت ها و سازمان ها با پروانه رسمی سازمان صنعت ، معدن و تجارت می باشد. مهندسین مشاور سها ، به مشتریان و کارفرمایان خود این اطمینان را میدهد که در محیطی امن اقدام به دریافت گواهینامه ISO مورد نظر خود در سامانه ایزوسیستم نمایند.


مهمترین دلایل اخذ ایزو (ISO) برای سازمان ها :
۱-افزایش شانس برنده شدن سازمان در مناقصه دولتی:
از آنجا که استقرار این استانداردها (سیستم مدیریت کیفیت ایزو و سایر سیستم های مدیریتی ) بدون شک موجب بهبود عملکرد سازمان میگردد امتیاز این گواهینامه ها در مناقصات سازمان های دولتی و بزرگ تصریح شده است
۲-افزایش شانس برنده شدن در قرارداد های بخش خصوصی:
نه تنها بخش دولتی بلکه بخش خصوصی نیز به اهمیت ایزو ۹۰۰۱ و ایجاد الزامات برای پیمانکاران، مشاوران و تولید کنندگان اعتقاد دارد.
بکارگیری الزامات استاندارد های ایزو در سرتاسر زنجیره تامین منجر به افزایش سطح کیفیت می گردد.

۳-کمک به سازمان ها برای برآورده سازی الزامات قانونی و مقررات:
شما باید الزامات قانونی و مقررات مربوط به محصولات و خدمات خود را رعایت نمایید و پیاده سازی ایزو9001 و سایر استانداردها به شما در دستیابی به قوانین جاری کمک می نماید.

۴-بهبود رضایت مشتری:
یکی از جنبه های گرفتن گواهینامه ISO 9001 و سایر استانداردهای ملی و بین المللی، تمرکز بر مشتریان و رضایتمندی مشتریان می باشد.ممیزی خارجی شرکت گواهی دهنده ایزو ، تاییدیه مستقلی از سیستم مدیریت کیفیت ایزو و نشان دهنده تعهد به کیفیت ، خدمت به مشتری و بهبود مستمر می باشد.
شرکت مهندسین مشاور سها با انجام خدمات مشاوره ، آموزش، استقرار و اخذ گواهینامه های استاندارد شامل استاندارد ملی و CE و همچنین استانداردهایی نظیر(ISO9001:2015,OHSAS18001, ISO45001:2018, HSE-MS, ISO14001:2015, HACCP, ISO22000, و سایز استانداردهای بین المللی ) به کلیه شرکت ها در کمترین زمان ممکن (در کرمان، اصفهان، شیراز، تبریز، بوشهر، یزد، زاهدان، مشهد، بندرعباس، آذربایجان شرقی، کرج و ...) آماده ارایه خدمات به شما جهت بهبود مستمر می باشد. کافیست تماس بگیرید و از خدمات رایگان مشاوره ما بهره مند گردید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ایزو سها، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

ایزو سها
ایزو سها
آگهی: خدمات گواهینامه های ISO و HSE
ایزو سها