برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهدی علی محمدی

بسته آموزش عملی ورود به باشگاه 5 صبح

بسته آموزش عملي ورود به باشگاه 5 صبح

کلوب 5 صبح، بر اساس مفهوم و روشی است که برای بیش از بیست سال برای کارآفرینان برتر، مدیران ارشد شرکت‌های بسیار معروف، سوپر استارهای ورزشی، افراد برتر حوزه موسیقی تدریس می‎ کنم.
من این کتاب را در مدت بیش از چهار سال در ایتالیا، آفریقای جنوبی، کانادا، سوئیس، روسیه، برزیل و جزیره‌ موری­تیوس نوشته‌ام. گاهی نوشته‌های این کتاب، خیلی راحت به ذهنم می ‎آمدند و گاهی برای ادامه دادن کتاب، با سختی‌هایی روبرو می‎شدم. گاهی اوقات، می‌خواستم پرچم سفید را بالا ببرم و تسلیم شوم و گاهی این مسئولیت‌پذیری، من را به ادامه دادن تشویق می‎کرد.

این سخنان نویسنده کتاب رابین شارما است، کتابی که راهنمای علمی دوره ما می باشد. در این پکیج با همکاری استاد مهدی علی محمدی (لایف کوچ Life Coach و مربی زندگی)، فرا خواهید گرفت که به چه صورت مطالب این کتاب را کاربردی نمایید.

** برای تثبیت عادت سحرخیزی طبق بسته آموزش عملی 66 روز به خود فرصت دهید.

آخرین تحقیقات نشان داده اند که 66 روز زمان برای ایجاد یک عادت جدید نیاز است. به بیان دیگر اگر تا به حال فردی سحرخیز نبوده اید 66 روز زمان نیاز است که با بهره بردن از این پکیج عادت سحرخیزی در شما تثبیت شود. اشتباه رایج بین کسانی که می خواهند یک عادت جدید خوب را در خود ایجاد کنند این است که بعد از چند روز تسلیم می شوند. همواره این نکته را به یاد داشته باشید:

تغییر در ابتدا سخت است، در اواسط آشفته کننده است اما در آخر باشکوه و افتخارآمیز خواهد بود و نیاز به آموزش عملی دارد.

در نتیجه اگر فردی هستید که عادت به سحرخیزی ندارید باید بدانید که برای ایجاد عادت جدید سحرخیزی باید از سختی ها و آشفتگی های چند روز اول عبور کنید و ناامید نشوید. در واقع بعد از 66 روز، سحرخیزی به امری عادی برای شما تبدیل می شود به نحوی که دیگر نخواهید توانست دیرتر از ساعت 5 صبح بیدار شوید.

من مهدی علی محمدی به عنوان مربی زندگی و لایف کوچ Life coach همین مسیر را طی کرده ام و در این بسته آموزش عملی به شما کمک خواهم کرد به راحتی این مسیر را طی کنید.

** از قانون 20/20/20 استفاده کنید.
برای یک ساعت اول بیداری برنامه داشته باشید. این برنامه می تواند به دلخواه خودتان تنظیم شود. طبق بسته آموزشی ما می توانید از برنامه زیر استفاده کنید:

1- 20 دقیقه اول را به ورزش و نرمش اختصاص دهید: این کار باعث افزایش دوپامین خون شما می شود که سطح انگیزش شما را بالا می برد، همچنین باعث ترشح سروتنین می شود که عامل ایجاد شادی است، همچنین نرخ متابولیسم شما را بالا می برد.
2- 20 دقیقه دوم را به مرور و اولویت بندی برنامه روزتان و همچنین مرور اهداف بلندمدت‌تان اختصاص دهید: این کار باعث می شود در طول روز در بالاترین سطح بازده و تمرکز باشید و همچنین باعث می شود در همان ابتدای صبح آتش شور و اشتیاق در وجودتان شعله ور شود.
3- 20 دقیقه سوم را به یادگیری اختصاص دهید: هر چه بیشتر بدانید بیشتر می توانید به دست آورید، اگر تصمیم دارید درآمد خود را 2 برابر کنید زمان مطالعه و یادگیری‌تان را 3 برابر کنید.

پیشنهاد مهم استاد مهدی علی محمدی مربی زندگی و لایف کوچ Life coach برای اینکه بتوانید به باشگاه افراد سحرخیز بپیوندید باید شب ها قبل از 11 شب بخوابید، به این منظور یادتان باشد که به هیچ وجه در اتاق خواب از لوازمی مانند کامپیوتر و یا موبایل استفاده نکنید. هرگز قبل از خواب در اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام گشت و گذار نکنید حتی صفحات مربوط به ما، هرگز اخبار و یا تلویزیون تماشا نکنید.

در آخر یادتان باشد:
اگر می خواهید به نتایجی دست یابید که فقط 5 درصد افراد جامعه به آن دست می یابند، باید کارهایی را انجام دهید که فقط 5 درصد از افراد جامعه جرأت و اراده انجام آن را دارند و مطمئن باشید با خرید این بسته آموزش عملی و با ورود به باشگاه 5 صبح تغییر را در زندگی خود خواهید دید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهدی علی محمدی، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

مهدی علی محمدی
مهدی علی محمدی
آگهی: بسته آموزش عملی ورود به باشگاه 5 صبح
مهدی علی محمدی