برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
کلینیک سمعک ساعی

قیمت و خرید سمعک

قيمت و خريد سمعك

تفاوت قیمت محصولات کمپانی های تولید کننده سمعک بستگی به تکنولوژی، کیفیت صدا و اندازه آن دارد. البته اندازه سمعک خیلی در قیمت آن تاثیرگذار نیست و مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت سمعک‌ها سطح تکنولوژی آنها است. هرچه تکنولوژی سمعک پیشرفته‌تر می‌شود، قیمت آن هم بیشتر می‌شود.
شایان ذکر است، ویژگی مقاوم به آب (water resistant) که به اشتباه به آن ویژگی سمعک ضد آب (water proof) می‌گویند، در قیمت سمعک تاثیری ندارد.
سمعک‌های هوشمند از نظر سطح تکنولوژی بطور کلی به سه گروه پایه (Basic)، محدوده متوسط (Mid-Range) و عالی (Premium) تقسیم‌بندی می‌شوند.
همه کمپانی‌های تولید‌کننده سمعک تلاش می‌کنند تا سمعک‌هایی متناسب با نیاز افراد کم‌شنوا و بودجه‌شان ارائه دهند. به همین دلیل، هر خط تولید سمعک شامل چندین سطح تکنولوژی و قیمت می‌باشد.
پیشرفته‌ترین سمعک‌ها در گروه عالی (Premium) هستند، که بیشترین ویژگی‌ها و امکانات و البته بالاترین قیمت را دارند. سمعک‌های گروه پایه (Basic یا Essential) قیمت کمتر و تکنولوژی ساده‌تری دارند.
قیمت سمعک
«در تجویز سمعک گرانترین‌ها همیشه بهترین‌ها نیستند»
همیشه هنگام خرید سمعک این نکته را به یاد داشته باشید؛ اینکه شنوایی شما با سمعک چقدر بهتر می‌شود، خیلی به تکنولوژی سمعک و مقدار پولی که پرداخت می‌کنید، وابسته نیست. بلکه مهم‌ترین عامل در میزان بهتر شنیدن شما مهارت، دانش و تجربه شنوایی‌شناس‌تان است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

کلینیک سمعک ساعی، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

کلینیک سمعک ساعی
  • تهران، تهران،‌ خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک‌ساعی،نبش‌ کوچه‌ ساعی‌۲، پلاک‌۳۷، ساختم?
  • 021 8820 8040
کلینیک سمعک ساعی
آگهی: قیمت و خرید سمعک
کلینیک سمعک ساعی