برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
دکتر نصیری

کلینیک درمان خارپاشنه در تهران

كلينيك درمان خارپاشنه در تهران

درمان قطعی خار پاشنه , درمان خار پاشنه:
02146114837 و 02146114839
درد کف پا یا خار پاشنه: درد کف پا ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد و تشخیص آن با متخصصین مربوطه است ولی عمدتاً این درد ناشی از التهاب فاشیای کف پا و یا اصطلاحاً خار پاشنه می‌باشد، این درد عمدتاً در کف پا حس می‌شود ابتدا ممکن است درد خارپاشنه مبهم و نامشخص باشد، این درد ممکن است به‌تدریج بر روی دیگر مفاصل مچ پا و زانو تأثیر گذاشته و در این حالت، درد منتشرتر و مبهم‌تری می‌شود. تجربه نشان می‌دهد درمان درد کف پا یا خار پاشنه یک الویت است چنانچه فردی با درد زانو به ما مراجعه کند و از درد کف پا هم شکایت داشته باشد اولیت درمان ما درمان کف پاست چون چنانچه درد کف پا یا خارپاشنه ابتدا درمان نشود درمان مفاصل دیگر خیلی مؤثر نخواهد بود پس به کف پا به‌عنوان قلب دوم بیشتر اهمیت باید بدهیم.



خارپاشنه در اثر التهاب بافتی نرم در کف پا ایجاد می‌شود. یک نوار پهن بنام فشیای کف پا از استخوان پاشنه تا انگشتان پا کشیده می‌شود و سبب حفظ قوس کف پا می‌شود تا این قوس بتواند فشارهای اعمال شدن بر کف پا حین فعالیت را مستهلک نماید. التهاب این بافت به علت وزن زیاد، ایستادن طولانی‌مدت (به‌ویژه در مورد خانم‌ها که ممکن است بر روی سرامیک آشپزخانه بدون دمپایی نرم ساعت‌ها سر پا بایستند)، صافی کف پا، اختلالات آناتومیک، ضربه و ... ایجاد شود و در صورت مزمن شدن می‌تواند باعث رسوب کلسیم در محل اتصال فشیا به پاشنه پا شود.

تجمع کلسیم به‌خودی‌خود دردناک نیست و درد ایجادشده ناشی از کوتاه شدن فاشیا و وجود آسیب در آن است (هرچند رسوب کلسیم به دلیل کوچک نمودن سطح اتکای کف پا شاید سبب حساس شدن بیشتر منطقه به فشار اعمال‌شده به آن باشد).

شدت درد معمولاً پس از استراحت و بی‌حرکتی طولانی بیشتر می‌شود و پس از چندین بار حرکت دادن و راه رفتن کم می‌شود و پس از ایستادن زیاد دوباره افزایش می‌یابد .

آدرس کلینیک: جنت آباد جنوبی، ابتدای خیابان ششم، ساختمان اداری الماس، واحد ۲۶

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

دکتر نصیری، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

دکتر نصیری
  • تهران، تهران جت آباد جنوبی - ابتدای خیابان ششم - ساختمان اداری الماس - واحد 26
  • 021 4611 4839
دکتر نصیری
آگهی: کلینیک درمان خارپاشنه در تهران
دکتر نصیری