برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تجهیزات پزشکی سایبر طب

لاینر سیلیکون پروتز پا مصنوعی Silicon Liner اوسر آلپس

لاينر سيليكون پروتز پا مصنوعي Silicon Liner اوسر آلپس

ژل لاینر سیلیکونی زیر زانو کامفورت Comfort شرکت اوسر Ossur آمریکا
لاینر سیلیکونی بالا زانو سیلین Sealin شرکت اوسر Ossur آمریکا
لاینر سیلیکونی Liner پای مصنوعی شرکت اورلیمن اسپانیا Orliman Spain
لاینر ژل Liner پای مصنوعی شرکت Alps آمریکا
لاینر ژل Liner پای مصنوعی شرکت Wagner آلمان


سایبرطب نمایندگی رسمی و انحصاری محصولات ارلیمن اسپانیا در ایران، شرکت اوسر Ossur آمریکا و اتوبوک آلمان - ارائه دهنده خدمات پس از فروش و گارانتی شرکت سازنده

لاینرهای سیلیکونی و ژل Gel مزایای ایده آلی مورد نظری را از یک لاینر سیلیکونی مقرون به صرفه ارائه می دهد. شکل مناسب و انعطاف پذیر این محصول با راحتی زیرسازی و متناسب با اندام کاربر طیف وسیعی از بیماران را به خود جلب می نماید .
لاینرهای سیلیکونی پروتز پا

یکی از محصولات بسیار تاثیر گذار در آسایش و راحتی افراد قطع عضو در ناحیه پا، لاینرهای سیلیکونی بوده که این محصول به دلیل تماس مستقیم با پوست بدن، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

لاینرهای شرکت اورلیمن (Orliman) اسپانیا با مواد پلیمری ضد آلرژی و سازگار به بدن، باعث پایداری ناحیه قطع عضو شده و خطر ایجاد جراحت در این ناحیه را کاهش داده و راحتی حداکثری را ایجاد می نماید. مواد خاص این لاینر، تغییر شکل و حالت پیستونی را حین راه رفتن، از بین می برد.


این لاینرها شامل دو نوع فعال Active و نرم Soft برای مصرف کننده با شرایط حرکتی و کاربردهای متفاوت می باشد. در این دو نوع مختلف، از مواد سیلیکونی با چگالی و استحکام متفاوت استفاده شده که راحتی، مقاومت و انعطاف پذیری مناسب را با توجه به سطح فعالیت فرد دارای قطع عضو فراهم می کند. شکل ناحیه مخروطی انتهایی طوری طراحی شده که باعث توزیع فشار یکنواخت و کاهش حساسیت در ناحیه قطع عضو می شود. این محصول با طراحی ویژه و ضخامت متغییر و مهندسی شده که در قسمت پایینی 14.3 mm و در بدنه بصورت خطی کم شده که باعث ایجاد چسبندگی، پایداری و مقاومت مکانیکی مناسب حین فرآیند راه رفتن می شود.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تجهیزات پزشکی سایبر طب، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ هفته پیش به روز شده.

تجهیزات پزشکی سایبر طب
تجهیزات پزشکی سایبر طب
آگهی: لاینر سیلیکون پروتز پا مصنوعی Silicon Liner اوسر آلپس
تجهیزات پزشکی سایبر طب