برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
نوین سمعک

نوین سمعک

نوين سمعك

سمعک یک اورتز شنوایی میباشد که برای افرادی که مشکل شنوایی دارند اسفاده میشود.
بعضی از افراد به اشتباه تقویت کننده های صدا و یا بلندگو ها را که بیشتر در ماهواره ها و لوازم پزشکی های موجود در خیابان جمهوری هستند را به عنوان سمعک میشناسند. اما کاملا در اشتباه هستند. این وسایل که به عنوان سمعک به شما فروخته می شود نه تنها باعث بهبود شنوایی شما نمی شوند بله در 100 درصد موارد باعث از بین رفتن شنوایی شما می شوند. دقت داشته باشید تقویت کننده ها هیچ تفاوت ظاهری با سمعک ها ندارند.

مرکز نوین سمعک در سال 1390 با هدف ارایه خدمات در زمینه شنوایی و تعادل شروع به کار کرد . در سال های اولیه فعالیت این کلینیک سنجش شنوایی در زمینه انجام تست های شنوایی سنجی و تجویز سمعک بود و از سال 94 مرکز نوین سمعک علاوه بر خدمات فوق به صورت کاملا تخصصی برای بیمارانی که مشکل سرگیجه دارند با نوین ترین روش های توانبخشی سرگیجه تا به امروز فعالیت خود را در منطقه 1 تهران انجام می دهد،

خدمات کلینیک شنوایی سنجی نوین سمعک:

مشاوره رایگان سمعک:

در این مرکز مشاوره جهت خرید سمعک و همچنین ارزیابی شنوایی برای تمامی افراد به صورت رایگان صورت می پذیرد. ارزیابی شنوایی تمامی اشخاص اعم از کودکان و بزرگسالان در این مکان انجام می شود.

تجویز سمعک در منزل:

بعد از مشاوره و ارزیابی شنوایی سنجی، بهترین نوع و مدل سمعک متناسب با نیاز شما به شما معرفی شده و شما می توانید آن را خریداری کنید.

بیمه سمعک:

مرکز نوین سمعک جهت سهولت مراجعه کنندگان، مدارک لازم جهت ارایه به بیمه های درمانی را در صورت خرید سمعک با بیمه در اختیار خریداران عزیز می گذارد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سمعک و تعرفه بیمه ها میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت مناسب سمعک:

در حالی که مراکز دیگری وجود دارند که سمعک هایی با قیمت ارزان ارایه می دهند، مرکز نوین سمعک از چندین جنبه متفاوت می باشد.

اول از همه، ما سمعک های کیفیت بالا را همرا با تنظیم و فیتینگ حرفه ای ارایه می دهیم. این به این معنی است که شما را یک متخصص شنوایی با مدرک مجاز و تجربه کافی ویزیت می کند و سمعک جدیدتان را بر حسب نوع و میزان کم شنوایی تان به بهترین نحو ممکن تنظیم می کند.

ثانیا، ما بر حسب نیاز های شنوایی تان، مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین سمعک را با قیمت خوب پیشنهاد می دهیم.

گارانتی بین المللی سمعک:

تقریبا تمامی گارانتی های سمعک، هزینه تعمیرات، آسیب و ضربه به سمعک را پوشش می دهند اما بهتر است قبل از خرید اطلاعات کافی در مورد گارانتی و سایر خدمات آن را از کارشناسان ادیولوژیست مجموعه نوین سمعک کسب کنید.

مشاوره رایگان سمعک:

در نوین سمعک علاوه بر مشاوره رایگان سمعک حضوری، شما برای خرید سمعک مناسب ، اطلاعات لازم در زمینه قیمت سمعک و برند سمعک می توانید از طریق تماس تلفنی، ایمیل، تلگرام و واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید و به صورت آنلاین مشاوره رایگان سمعک دریافت نمایید.

خدمات پس از فروش سمعک شامل :

تعمیرات مناسب سمعک در صورت خرابی، آموزش کاربر، تنظیم مجدد سمعک در صورت نیاز، انجام تست های شنوایی برای بررسی میزان تغییرات آستانه شنوایی، قالب گیری، تعویض سمعک در دوره ی زمانی مشخص در صورت عدم رضایت کاربر و موارد متعدد دیگر می باشد.

تعویض سمعک قدیمی با جدید:

از زمان تاسیس مجموعه نوین سمعک ما خدمات تعویض سمعک برای تمام افرادی که از ما سمعک خریداری کرده بودند را داشتیم در تصمیم گیری های جدید مجموعه قرار بر این شده تمامی افرادی که از ما و یا از همکاران و سایر کلینیک های معتبر سمعک خریداری کرده اند نیز میتوانند در مجموعه ما از خدمات تعویض سمعک قدیمی با جدید ما استفاده کرده و سمعک قدیمی خود ررا با سمعک های جدیدتر و بهتر و با تکنولوژی بالاتر با هزینه و قیمت بسیار مناسب تعویض کنند.

امتحان رایگان سمعک:

با استفاده از خدمات امتحان رایگان سمعک مرکز نوین سمعک، شما این فرصت را دارید که سمعک را در اوقات روزانه در محیط های مختلف استفاده کنید و مناسب بودن یا نبودن آن را برای خود بررسی کنید تا بتوانید مناسب ترین سمعک را برای خود انتخاب نمایید.

فروش اقساطی سمعک:

مرکز نوین سمعک با طرح فروش اقساطی سمعک این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید پس از خرید سمعک هزینه سمعک مورد نظرتان را بصورت اقساط ۱۲ ماهه و بدون بهره پرداخت کنید.


باطری رایگان سمعک:

یکی از خدمات منحصربفرد مرکز نوین سمعک ارائه باطری رایگان سمعک میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تهیه پکیج باتری رایگان سمعک و خرید باتری سمعک با ما تماس بگیرید.

کلینیک شنوایی سنجی و تجویز سمعک نوین سمعک ، سمعک در قیطریه
همکاری

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

نوین سمعک، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

نوین سمعک
نوین سمعک
آگهی: نوین سمعک
نوین سمعک