برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سکوبندی آزمایشگاه رستا فرایند سپنتا

فیوم هود با نصب آسان در رستا فرآیند

شیر آلات آزمایشگاهی که در فیوم هود استفاده شده معمولا شیرهای گاز و آب می باشد که دسته کنترل آنها در دیواره بیرونی هود و نازل آنها در دیواره هود قرار می گیرد. همچنین جنس صفحه رویه آزمایشگاهی در هود شیمیایی معمولا از سرامیک ضد اسید با زیر لایه PVC ساخته می شود.
فن مورد استفاده در فیوم هود فن سانتریفیوژ می باشد که در بالاترین نقطه ساختمان نصب شده و آلودگی ها را از فضای داخلی ساختمان دور می کند. کاپ سینک در هود شیمیایی اپوکسی می باشد. اما به صورت پروپیلن plastifer ایتالیا و سرامیکی keraplan ایتالیا نیز قابل سفارش می باشد.
به طور کلی فیوم هود زیر مجموعه هود آزمایشگاهی در شرکت رستا فرآیند سپنتا با قیمت استثنایی عرضه شده و مورد استقبال بی نظیری از کاربران قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فیوم هود یا هود شیمیایی با ما تماس حاصل فرمایید.
فیوم هود یا هود شیمیایی زیر مجموعه ای از هود آزمایشگاهی می باشد. فیوم هود با مکش هوای آلوده به بیرون از محیط از جمع شدن سموم جلوگیری کرده و باعث تصفیه هوا می شود. هود شیمیایی یا فیوم هود جهت هدایت بخارهای شیمیایی از موادی نظیر اسید،باز و حلال ها به بیرون و حفاظت از آلودگی ها در برابر کاربر استفاده می شود.
این هود آزمایشگاهی دارای مزایایی نظیر قابلیت suchcontrol که برای اتوماتیک کردن درب اتاقک هود به کار رفته ، همچنین دارای اینورتر جهت تنظیم دور موتور و دارای قابلیت Air flow monitor که میزان دبی هوای خروجی را نشان می دهد، می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سکوبندی آزمایشگاه رستا فرایند سپنتا، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

سکوبندی آزمایشگاه رستا فرایند سپنتا
سکوبندی آزمایشگاه رستا فرایند سپنتا
آگهی: فیوم هود با نصب آسان در رستا فرآیند
سکوبندی آزمایشگاه رستا فرایند سپنتا