برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سکوبندی آزمایشگاه رستا فرایند سپنتا

کمد آزمایشگاهی با قیمت بی نظیر در رستا فرآیند

كمد آزمايشگاهي با قيمت بي نظير در رستا فرآيند

از مزایای کمد آزمایشگاه می توان به به سهولت در برداشتن و گذاشتن وسایل همچنین نگهداری هر نوع ماده ای نام برد. کمد آزمایشگاهی دارای تنوع بالایی از محصولات می باشد که از جمله می توان به کمد نگهداری مواد شیمیایی ، کمد ضد اشتعال و کمد نگهداری کپسول اشاره کرد.
کمد نگهداری کپسول از فولاد ساخته شده و این کمد نگهداری کپسول برای نگهداری مواد قبل احتراق و اشتعال مناسب نمی باشد. در محیط آزمایشگاهی از کمد آزمایشگاهی نگهداری کپسول برای نگه داشتن سیلندر گاز فشرده به کار می رود.
کمد آزمایشگاهی بسته به نیاز کاربران کاربردهای متفاوتی دارد.این کمد آزمایشگاه در مکان های مختلفی قابل استفاده می باشد که شامل: ادارات، دانشگاه، مدارس و .. می باشد. این کمد آزمایشگاهی برای نگه داشتن وسایل و لوازم آزمایشگاهی به کار می رود.
لازم به ذکر است که تعداد طبقات در این کمد آزمایشگاه و میزان فاصله طبقات از هم با توجه به نیاز کاربر، قابل تغییر و تنظیم می باشد.جنس این کمدها از نوع پوشش و ورق ها با رنگ روغنی می باشد.
شرکت رستا فرآیند سپنتا تولید کننده انواع کمد آزمایشگاهی نظیر کمد ضد اشتعال ، کمد نگهداری مواد شیمیایی و ... برای استفاده در کاربردهای متنوع می باشد. برای اطلاع بیشتر در مورد هر کدام از این کمد آزمایشگاهی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سکوبندی آزمایشگاه رستا فرایند سپنتا، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

سکوبندی آزمایشگاه رستا فرایند سپنتا
سکوبندی آزمایشگاه رستا فرایند سپنتا
آگهی: کمد آزمایشگاهی با قیمت بی نظیر در رستا فرآیند
سکوبندی آزمایشگاه رستا فرایند سپنتا