برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت زیست آزما

فروش ویژه انواع کاغذ صافی و فیلتر سرسرنگی زیست آزما مش

فروش ويژه انواع كاغذ صافي و فيلتر سرسرنگي زيست آزما مش

فروش ویژه انواع کاغذ صافی و فیلتر سرسرنگی زیست آزما مشهد
کاغذ صافی کاغذی نیمه‌تراوا است که مانع عبور هوا یا مایع در راستای عمودی می گردد یا به عبارتی دیگر سد ایجاد می کند و مایه غربال شاره می‌گردد.
از این محصول عموما در آزمایشگاه ها جهت جداسازی ذرات جامد از مایع استفاده می شود. همینطور برای جداسازی ذرات شن از آب نیز به کار می رود. کاغذ صافی خواص متنوعی دارد. پارامترهای مهم عبارتند از توانایی ترشوندگی، تخلخل، دبی حجمی، بازده، سازگاری، جداسازی ذره و ظرفیت کاغذ صافی می باشد.
اندازه منافذ فیلتر (pore size) که به میکرون بیان می¬شود، باید با توجه به قطر ذراتی که جهت فیلتر شدن مدنظر است تعیین شود. رایج¬ترین فیلترهای غشایی، فیلترهای سایز 0.22 و 0.45 میکرومتر هستند.
PTFE: از ویژگی های این نوع فیلترها آب گریز بودن، مقاومت در برابر حلال ها و چسبندگی پروتئین بالا است. فیلترهای PTFE مناسب محیط¬ های غیر آبی، حلال¬های آلی، اسیدها و همچنین فیلتر و گاززدایی در کروماتوگرافی هستند.
PVDF: این نوع فیلتر آب¬دوست، مقاوم در برابر حلال¬ها و دارای چسبندگی پروتئین بالا است. فیلتر PVDF مناسب محیط¬های آبی و بیشتر حلال¬های آلی، فیلتراسیون عمومی نمونه¬ های بیولوژیکی، محیط-های کشت سلولی، بافرها، اسیدها و آنالیز پروتئین است.
MCE: این نوع فیلتر آب¬دوست بوده و دارای چسبندگی پروتئین بالا و مقاومت پایین در برابر حلال¬ها است. فیلتر MCE برای نمونه¬ های آبی و فیلتراسیون آلودگی پروتئینی مناسب است.

آدرس: دانشگاه فردوسی مشهد، مرکز رشد شماره 5، واحد 13
تلفن تماس: 38767357-051، 09152417830
ZistAzmaCo@Gmail.com
فروش انواع کاغذ صافی در ایران
فروش انواع فیلتر 22 صدم ایران
فروش انواع فیلتر 45 صدم ایران
فروش کاغذ صافی رولی
فروش انواع فیلتر هپا مشهد

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت زیست آزما، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ هفته پیش به روز شده.

شرکت زیست آزما
شرکت زیست آزما
آگهی: فروش ویژه انواع کاغذ صافی و فیلتر سرسرنگی زیست آزما مش
شرکت زیست آزما