برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سکوبندی آزمایشگاه رستا فرایند سپنتا

هود آزمایشگاهی با نازل ترین قیمت در رستا فرآیند

هود آزمايشگاهي با نازل ترين قيمت در رستا فرآيند

هود آزمایشگاهی در انواع و مدل های مختلفی است که شامل هود لامینار (میکروبی)، هود شیمیایی (فیوم هود)، هود کانوپی(سقفی) و هود بازویی(مفصلی) می باشد. این هود آزمایشگاه دارای مشخصات ویژه ای می باشد که استفاده از آن در تجهیزات آزمایشگاهی بسیار مهم می باشد. این ویژگی ها شامل محافظت از کاربر و فرد آزمایش کننده ، محافظت از مکان و محیط آزمایشگاه و پیشگیری از آلودگی هوا و محافظت از نمونه و محصول مورد آزمایش از فاسد و تجزیه شدن می باشد.
شرکت رستا فرآیند سپنتا با سال ها فعالیت در زمینه هود آزمایشگاهی و مدل های مختلف آن نظیر هود شیمیایی ، هود لامینار ، هود بازویی و هود کانوپی در خدمت مشتریان عزیز می باشد. برای اطلاعات بیشتر از مدل های هود ـزمایشگاهی و قیمت آن با ما در تماس باشید.
هود آزمایشگاهی در تجهیزات آزمایشگاهی اصولا از MDF، استیل یا فولاد تشکیل می شود. به علت آلودگی محیط آزمایشگاهی هود آزمایشگاه نیز یکی از وسایل ضروری در هر آزمایشگاه می باشد.
این هود آزمایشگاهی به عنوان سیستم تهویه در کنار سیستم های تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی به کار می رود.هود آزمایشگاه باعث تهویه بهتر هوای محیط از مواد آزمایشگاهی، باکتری ها،انگل ها و ویروس ها می شود.
عملکرد هود آزمایشگاهی به این صورت می باشد که ذرات عفونی موجود در آزمایشگاه را از طریق مکش لوله های تخلیه در هوا دور می کند. برای استفاده بهتر و موثرتر از هود آزمایشگاه رعایت نکات ایمنی بسیار حائز اهمیت می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سکوبندی آزمایشگاه رستا فرایند سپنتا، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

سکوبندی آزمایشگاه رستا فرایند سپنتا
سکوبندی آزمایشگاه رستا فرایند سپنتا
آگهی: هود آزمایشگاهی با نازل ترین قیمت در رستا فرآیند
سکوبندی آزمایشگاه رستا فرایند سپنتا