برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مجاز سیما

تعمیر تلویزیون

تعمير تلويزيون

تکنیک tv مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون با بیش از 20 سال تجربه در زمینه تعمیرات تلویزیون سامسونگ ، ال جی ، سونی ، ایکسویژن آمادگی دارد تعمیر تلویزیون شما را در محل و منزل شما به عهده بگیرد.
وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون در تمامی برند ها می باشد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدید ترین دستگاه های تعمیر و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد.
از جمله خدمات قابل ارائه توسط نمایندگی تکنیک tv ، تعمیرات در شهرستان های تهران ( پردیس ، بومهن، پاکدشت، شهریار، اندیشه ، ورامین ...) , اعزام نیروی مجرب و متخصص به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان ها در سریع ترین زمان ممکن, پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع تلویزیون می باشد.

عیب های متداول تلویزیون ال جی:

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون:
این عیب در تلویزیون های ال ای دی ال جی شایع است و علت آن خرابی مین برد تلویزیون است که در بیشتر موارد مین برد تعمیر می شود و تعمیرات دستگاه شما در منزل و محل شما انجام می شود. تعمیر با قطعات اصلی و فابریک مدل تلویزیون شما انجام می شود.

تلویزیون دیر روشن می شود:
این خرابی مربوط به برد تلویزیون می باشد که علت آن بالا رفتن سن تلویزیون می باشد معمولا بعد از 6 یا 7 سال قطعات برد پاور فرسوده می شود و باید تعویض شوند. تعمیر برد پاور در منزل انجام می شود.

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد:
این خرابی بیشتر در تلویزیون های ال ای دی رخ می دهد و علت آن سوختن بک لایت تلویزیون می باشد. بک لایت نور پشت صفحه ال سی دی می باشد که باعث نمایش دادن تصویر می شود. وقتی بک لایت خراب می شود تصویر سیاه می شود ولی صدا وجود دارد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مجاز سیما، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

مجاز سیما
  • تهران، ستارخان خیابان صحرایی خیابان دستبند غربی مجتمع توحید واحد 85a
  • 021 4425 8776
مجاز سیما
آگهی: تعمیر تلویزیون
مجاز سیما