برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مبل شویی پاک مبل

شستشوی تشک خوشخواب و خشکشویی تشک خوشخواب در تهران

شستشوي تشك خوشخواب و خشكشويي تشك خوشخواب در تهران

شستشوی تشک خوشخواب و خشکشویی تشک خوشخواب یکی از واجبات نظافت منازله و حتماً باید انجام بشه . همونطور که می دونید ما یک سوم از عمرمون رو در خواب می گذرونیم و این خودش به تنهایی اهمیت موضوع رو می رسونه که چقدر استاندارد بودن و تمیز بودن محل خواب می تونه در سلامتی ما تاثیر گذار باشه . محیط تشک خوشخواب به علت اینکه ممکنه ما با بعد از حمام با موهای خیس روش دراز بکشیم یا در طول شب عرق کنیم یا مواردی مثل ریختن مایعات ، غذا و امثالهم مستعد کثیف شدنه و این موضوع تو خونه هایی که کودک خردسال دارن بیشتره .

تشک خوشخواب به سرعت رطوبت ایجاد شده رو به درون خودش میکشه و در طول زمان باعث بو گرفتن ، لکه شدن ، رشد باکتریها ، رشد قارچها ، ایجاد آلرژی های تنفسی و پوستی و هزاران داستان دیگه بشه . جالبه ، طبق تجربه ما در این زمینه ، بعضی از افراد وقتی روکش خوشخواب رو در میارن از میزان حجم لک و کثیفی اون متعجب و حیرت زده میشن و نقل میکنن که همیشه روکش روی خوشخواب بوده چطور ممکنه اینقدر کثیف بشه ؟!!!

پیشنهاد میکنیم شمام یه سری به تشک خوشخوابتون بزنین ، بله این حجم از چرک و کثیفی به مرور در تشک خوشبخوابتون ایجاد شده در حالی که شما متوجه این مسئله نشدین . در مواقعی اینقدر این کثیفی زیاده که افراد فکر میکنن دیگه قابل تمیز شدن نیست و تشک رو عوض می کنن . البته تا حدی هم حق دارن چون تشک خوشخواب رو تو خونه به راحتی نمیشه شست . اما عده ای این کارو سرخود انجام میدن که اصلاً اصلاً توصیه نمی کنیم .

شستشوی تشک خوشخواب با دستگاه های مخصوص :
شستشوی تشک خوشخواب به صورت غیر حرفه ای در منزل باعث میشه که چرک با رسیدن آب و رطوبت بیشتر در بافت تشک منتشر بشه و همونطور خشک بشه که باعث بدتر شدن مشکل میشه . ضرر بعدی که ایجاد میکنه برای تشک های فنر دار هست که رسیدن رطوبت به فنرها و اتصالات فلزی داخل تشک موجب زنگ زدن و خرابی اونها میشه . پس بهتره ریسک نکنین و کارو به کاردونش بسپرین .

در روش خشک شویی تشک خوشخواب ، همیاران ما به منزل شما میان و با شوینده های مخصوص و درجه یک و دستگاه سابنده مخصوص اقدام به شستشوی تشک خواب شما می کنن . بعد از اینکه لکه ها از بین رفت و سطح تشک کاملاً تمیز شده ( البته لکه های قابل رفع شدن ) به وسیله دستگاه های وکیوم تشک آبگیری میشه و آب کثیف و چرک از داخل تشک خارخ میشه . به این کار اصطلاحاً میگن خشکشویی تشک خوشخواب . بعد از این مرحله یه مقدار کمی آب بازم تو خوشخوابتون می مونه که باید بهش زمان بدین تا خشک بشه . اگه امکانش رو داشته باشین که اونو تو آفتاب بزارین خیلی بهتره چون باعث میشه تمام رطوبت داخلش بخار بشه و خشکِ خشک بشه .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مبل شویی پاک مبل، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

مبل شویی پاک مبل
مبل شویی پاک مبل
آگهی: شستشوی تشک خوشخواب و خشکشویی تشک خوشخواب در تهران
مبل شویی پاک مبل