برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آرال شیمی(ایمن بهدار هیرکان)

محلول ضدعفونی کننده فوداسیب (اکسیدین)

محلول ضدعفوني كننده فوداسيب (اكسيدين)

فوداسیب برپایه پراستیک اسید
ضدعفونی کننده دست و سطوح فوداسیب بر پایه پراستیک اسید است که یکی از موثرترین و ایمن ترین ضدعفونی کننده های دست و سطوح است. این ماده قابلیت از بین بردن ۹۹.۹۹۹% میکروارگانیزم های بیماری زا از جمله باکتری، ویروس، قارچ و .. را دارد. مکانیسم عمل باکتریوسایدی فوداسیب با اثر بر روی اسپورها و غشای باکتری می باشد. بنابراین باعث حذف شکل رویشی تمامی میکروارگانیسم ها و ضدعفونی سطوح مربوطه شود.

نام فوداسیب برگرفته از واژه food به معنای غذا و واژه سیب به معنای سلامتی و تندرستی می باشد. از آن جا که مواد تشکیل دهنده این محصول فود گرید(خوراکی) می باشند لذا به نوعی جزو محصولات ارگانیک به شمار می رود. فوداسیب کاملا سازگار با انسان و محیط زیست و عاری از هرگونه مواد سمی و سرطان زا می باشد و هیچگونه عوارض جانبی برای انسان و محیط زیست ایجاد نمی کند. با توجه به این که این محصول دارای نشان سیب سبز سلامت سازمان غذا و داروی کشور، پروانه بهداشتی ساخت و بهره برداری وزارت بهداشت و درمان و همچنین لایسنس های معتبر بین المللی FDA و EPA می باشد، جهت ضدعفونی کردن دست مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر این، این محصول جهت ضدعفونی کردن انواع سطوح مخصوصاً سطوح در تماس با پوست و بدن انسان قابل استفاده می باشد و هیچگونه خوردگی برای سطوح ایجاد نمی کند. فوداسیب بر پایه پراستیک اسید به دلیل نداشتن مواد اشتعال زا در محیط هایی با خطر ریسک بالای آتش سوزی بدون نگرانی قابل استفاده است. فوداسیب را در هنگام مصرف می بایست به نسبت ۲ سی سی در هر لتر آب برای دست و نسبت ۳ سی سی در هر لتر آب برای سطوح با آب رقیق نمایید. بطور کلی هر لیتر محلول فوداسیب، معادل ۳۰۰ لیتر ضدعفونی کننده است. همین نکته عامل موثری برای به صرفه بودن این محصول می باشد باعث استقبال ارگان ها و نهادهایی گردیده که مصرف زیادی داشته ولی بودجه محدودی دارند. کاربرد وسیع این محصول در صنایع مختلف، باعث محبوبیت فوداسیب در میا این صنایع گشته است. جهت آشنایی بیشتر با طیف کاربرد و موارد استفاده در صنایع حتماً به خواندن توضیحات تکمیلی ادامه دهید.

کارخانجات صنایع غذایی
یکی از محلول های آرال شیمی که در کارخانجات تولید صنایع غذایی بطور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، فوداسیب بر پایه پراستیک اسید است. ماده مؤثره این محصول، پراستیک اسید می باشد. فوداسیب در ضدعفونی سطوح مختلف، ضدعفونی دست، ضدعفونی میوه و سبزی، ضدعفونی هوا و … مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانجات صنایع غذایی اعم از فراورده های پروتئینی مانند گوشت قرمز، مرغ و تخم مـرغ، ماهی، سوسیس و کالباس، کنسرو، شیر و فراورده های لبنی، سس و انواع رب، نوشابه، دوغ و آب معدنی، قند و شکر، کیک، کلوچه و بیسـکویت، میـوه و سبزیجات، مربا و عسل، آبمیوه، کنسـتانتره و کمپـوت، ماکـارونی وتولیـدات نشاسـته ای، آرد و نـان، چیپس و اسنک، آجیل و خشکبار، چای و قهوه و … با مواد غذایی در ارتباط هستند. سلامت و پاکیزگی محصولات این کارخانجات با سلامت انسان رابطه مستقیم دارد. به همین دلیل ضدعفونی تجهیزات و دستگاه هایی که در این کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرند مهم و ضروری است.

آرال شیمی(ایمن بهدار هیرکان) فوداسیب را در ظروف یک کیلوگرمی، پنج، ده و بیست کیلوگرمی تولید می کند و به فروش می رساند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آرال شیمی(ایمن بهدار هیرکان)، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

آرال شیمی(ایمن بهدار هیرکان)
  • گلستان، گلستان گرگان - کوی ملاقاتی - کوچه استاندارد 1[بهشت 12] - بن بست پنجم[ش عرب امیری] - ساختم
  • 021 3216 6292
  • واتساپ
آرال شیمی(ایمن بهدار هیرکان)
آگهی: محلول ضدعفونی کننده فوداسیب (اکسیدین)
آرال شیمی(ایمن بهدار هیرکان)