برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مبل شویی پاک مبل

شستشوی صندلی ماشین در منزل

شستشوي صندلي ماشين در منزل

شستشوی صندلی ماشین در منزل یکی از مواردی است که برای هر ماشینی الزامی و اجتناب ناپذیره . صندلی ماشین به دلیل استفاده مکرر ، نشستن گرد و غبار ، عرق بدن ، نشستن تعمیرکارها روی صندلی و … بعد از یه مدتی دچار کثیفی و کدر شدن میشه و بو میگیره که اغلب بعضی از افراد بعد از این اتفاق اقدام به نصب روکش روی اون می کنن و خوب طبیعتاً بعد از یه مدتی روکش هم همین اتفاق براش می افته و مجبور به تعویض روکش می شن .

البته بعضی از افراد خودشون دست به کار میشن و صندلی ماشین رو با مواد شوینده و اسفنج می شورن ، این کار اصلاً توصیه نمیشه . چون باعث میشه چرک و کثیفی با رطوبت ایجاد شده در صندلی فرو بره و به اصطلاح چرک مرد میشه و رنگ پارچه صندلی ماشین رو تیرتر میکنه که تاثیر زیادی در زیبایی فضای داخلی خودرو داره و در بعضی مواقع حتی زننده است . اما سوال اینجا که چه کار باید کرد ؟ صندلی ماشین رو چه جوری باید تمیز کنیم که چرک و کثیفی ازش بیرون بیاد و مثل روز اولش برق بیفته ؟ به کجا باید مراجعه کنیم ؟

خشک شویی و شستشوی صندلی ماشین با دستگاه های مخصوص :
در مجموعه پاک مبل برای شستشوی صندلی ماشین نیازی نیست که ماشینتونو به جای خاصی ببرین و وقت و هزینه بالایی رو برای این کار اختصاص بدین . همیاران پاک مبل فقط با یک تماس به محل شما میان و در منزل یا محل مورد نظر شما این خدمات رو براتون با قیمت بسیار مناسب و دستگاه های مخصوص این کار براتون انجام میدن . شوینده بسیار خوب مصرفی در این روش باعث میشه که به بافت پارچه صندلی ماشین هیچ آسیبی وارد نشه و مثل روز اول تمیز ، درخشان و خوش بو بشه .

این نکته قابل ذکره که شستشوی صندلی ماشین به صورت خشک شویی انجام میشه یعنی بعد از اینکه شستشو به صورت کامل انجام شد ، صندلی ها به صورت کامل با دستگاه وکیوم آب گیری میشه و تمام آب چرک و کثیف از داخل صندلی ها خارج میشه که این باعث تمیزی مضاعف در صندلی ها خواهد شد . این شستشو فقط محدود به صندلی ها نیست و شما می تونین سقف نمدی خودرو رو هم به همین روش شستشو و آبگیری کنین .

سقف نمدی ماشین هم جزء جاهاییه که همیشه درمعرض دیده و البته در معرض کثیف شدن و شستن اونم کار ساده ای نیست . اکثر کارواشها فقط به شستن اونها کفایت میکنن و خشک شویی رو روی اونا انجام نمیدن و باز هم همون اتفاقی که عرض کردم می افته . یعنی چرک و کثیفی توش می مونه و باز خودشو نشون میده .

شستن صندلی ماشین برای چه مواردی مناسبه ؟
شستن صندلی های ماشین برای همه ماشین ها مناسبه و محدودیتی نداره ولی اگر روی صندلی روکشی نصبه پیشنهاد میشه روکش رو دربیارین و خود صندلی رو بشورین یا اگر می خواین که روکش روی ماشین بمونه روکش رو جدا کنین و با ماشین لباس شویی بشورین . شستن روکش صندلی به صورت نصب شده خیلی جالب نیست و ضمن اینکه اونجوری که دلتون می خواد تمیز نمیشه ، احتمال پاره شدن یا گشاد شدنش هم وجود داره .

پس می تونین خیلی راحت روکش رو جدا کنین و با ماشین لباس شویی بشورین . صندلی های ماشین رو به همین روشی که گفتم تمیز بشورین و بعد از خشک شدن کامل ، روکشها رو مجدداً نصب کنین . دقت داشته باشین که بعد از شستشوی صندلی ماشین مقداری آب داخلش به صورت رطوبت باقی می مونه و بعد از اتمام کار باید کمی درهای ماشین رو باز بذارین تا کاملاً خشک بشه و رطوبتش برطرف بشه . اگه بتونین تو آفتاب بذارین ماشینو که نور علی نوره و خیلی زودتر خشک میشه .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مبل شویی پاک مبل، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

مبل شویی پاک مبل
مبل شویی پاک مبل
آگهی: شستشوی صندلی ماشین در منزل
مبل شویی پاک مبل