برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مرکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل

پانسمان تخصصی زخم پای دیابتی وزخم بستر در منزل

پانسمان تخصصي زخم پاي ديابتي وزخم بستر در منزل

انجام تخصصی پانسمان زخم پای دیابتی و زخم بستر را از کارشناسان زخم مرکز پرستاری ارسطو بخواهید.با انجام پانسمان در منزل نیاز به حمل و نقل بیمار و استرس های دیگر نیست. وبهبودی را در بیمارتان به راحتی حس میکنید.
دسترسی شبانه روزی به خدمات پزشکی – پرستاری بی شک یکی از نیازهای مبرم هر خانواده است. عدم دسترسی به مطب پزشکان در ساعات روز و شب و ایام تعطیل، معضلات ترافیک شهری و یا عدم امکان جابجایی بیماران سالمند، نیاز به استفاده از خدمات شبانه روزی و قابل دسترس را دو چندان می نماید. تعویض پانسمان در ساعات مشخص، با در نظر گرفتن شرایط خاص هر بیمار امری مهم و تخصصی است و انجام ناصحیح آن توسط افراد غیر متخصص ممکن است روند بهبودی بیماری را به تاخیر بیاندازد.
مرکز خدمات پرستاری ارسطو این امکان را به شما می دهد تا پانسمان خود را در منزل، محل کارو … و در زمان مورد نظر خود انجام دهید. همکاران ما پس از ثبت سفارش به محل مورد نظر شما آمده و پس از بررسی، اقدام به تعویض پانسمان می کنند.
مراحل انجام پانسمان بیماردر منزل شامل مراحل زیر می باشد:
۱- پذیرش
درخواست پذیرش می تواند به صورت زیر صورت گیرد:
الف) تماس تلفنی
برای این کار نیاز است با شماره تلفن های ۷۷۲۶۱۶۲۸-۷۷۲۵۸۶۵۷-۷۷۲۶۱۶۷۳ و ۲۲۵۲۳۵۲۰ تماس برقرار کنید. در این روش لازم است اطلاعاتی در خصوص بیمار و نوع پانسمان او به بخش پذیرش مرکز خدمات پرستاری ارسطو ارسال شود تا پذیرش صورت گیرد و توضیحات لازم در ارتباط با نوع پانسمان درخواستی و شرایط بیمار از سوی مرکز خدمات پرستاری ارسطو به بیمار داده شود. سپس آدرس بیمار ثبت می گردد و بلافاصله به منظور تائید با شماره اعلام شده تماس گرفته می شود و شرایط انجام پانسمان توضیح داده شده، ساعت حضور پرستار در منزل هماهنگ می شود. هزینه پانسمان در منزل توسط پرستار بردار اخذ می گردد.
ب) مراجعه حضوری همراه بیمار
همراه بیمار با داشتن اطلاعات کامل در خصوص بیمار به مرکز خدمات پرستاری ارسطو مراجعه می کند و پرسنل پذیرش طبق درخواست وی، پذیرش را انجام میدهند و توضیحات لازم در ارتباط با شرایط پانسمان به همراه بیمار داده می شود و تلفن ثابت و آدرس بیمار ثبت می گردد و هزینه پانسمان دریافت می گردد و ساعت حضور پرستار در منزل مشخص می گردد.
ج) از طریق سایت
مسئول سایت پس از مشاهده درخواست بیمار موضوع را به بخش پذیرش اطلاع می دهند و پرسنل پذیرش طی تماس تلفنی با بیمار یا همراه بیمار مطابق بند الف کار را انجام خواهد داد.
د)از طریق پیامک
برای این کار نیاز است بیمار یا همراه بیمار به شماره ۰۹۱۲۳۶۸۶۰۹۱ پیامک داده شود. مسئول دریافت پیامک ها پس از دریافت درخواست بیمار٬ موضوع را به بخش پذیرش اطلاع داده و پرسنل پذیرش طی تماس تلفنی با بیمار و یا همراه بیمار مطابق بند الف کار را انجام خواهد داد.

پس از پذیرش طبق زمان هماهنگ شده برای تعویض پانسمان، پرستار موظف است وسایل مورد نیاز را آماده کرده و در محل درخواست شده حاضر گردد. با خروج پرستار از مرکز خدمات پرستاری ارسطو پرسنل پذیرش موظف می باشند با تلفن ثابت بیمار تماس گرفته و نام و مشخصات پرستار و زمان تقریبی رسیدن ایشان به محل تعویض پانسمان را به بیمار و یا همراه بیمار اطلاع دهند.
پرستار در هنگام رسیدن به منزل بیمار خود را معرفی کرده و مطابق شرایط استاندارد تعویض پانسمان را انجام می دهد و هزینه تعویض پانسمان در منزل مطابق مبلغ مندرج در قبض پذیرش توسط پرستار ارسالی دریافت می گردد و قبض پذیرش تحویل بیمار و یا همراه بیمار می گردد.
هزینه فوق شامل موارد زیر است:
الف) هزینه پانسمان ها مطابق با آخرین تعرفه خدمات پزشکی مصوب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
ب) هزینه وسایل و مواد استفاده شده در هنگام تعویض پانسمان مطابق با تعرفه خدمات پزشکی و با توجه به محدوده آدرس ثیت شده در فرم درخواست پانسمان در منزل
ج) هزینه ایاب و ذهاب

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مرکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۵ ماه پیش به روز شده.

مرکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل
مرکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل
آگهی: پانسمان تخصصی زخم پای دیابتی وزخم بستر در منزل
مرکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل