برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
بیوتی اسکین

نانو کراتین مو زیروو

نانو كراتين مو زيروو

چه موقع موها را کراتینه کنیم:
شاید در سالن‌های آرایشی دیده باشید که ا فراد با اصرار موهای خود را بلوند و یا کراتینه کرده باشند و دراثر این کارها موهایشان صدمه دیده است. البته با یکی دوبار موها آسیب نمی‌بیند ولی بسیاری از خانمها هستند که مدام در حال تغییر رنگ مو یا صافی و فری مو میشوند که چون مدام موهای خود را پررنگ و کمرنگ میکنند و از دکلره برای انجام این کار باید استفاده شود موها بشدت آسیب می‌بیند.
این حالت درواقع بیشتر در خانم هایی رخ می‌دهد که همیشه مدام درحال مش یا فر کردن موهای خود هستند ، که متاسفانه بعد از اندکی گذشت زمان ، موهای خود را ازدست خواهند داد . زمانی می‌رسد که شما وقتی موهایتان را شانه می‌کنید، موهایتان می‌شکند و هیچ ماده ای دیگری جلای خوبی به موهایتان نمی‌دهد.فکر می‌کنید موهایتان مرده و خشک است. البته حق با شماست، موهای شما ماده حیاتی خود را به نام “کراتین” از دست داده اند. کراتین اصلی‌ترین ماده تشکیل دهنده ساقه موهایتان است که شما با استفاده مداوم از مواد شیمیایی رنگ، مش، فر، براشینگ‌های مکرر با سشووارهای داغ، تافت و ژل، آن را از بین برده اید.
شما برای بازگرداندن حیات دوباره به موهایتان، باید کراتین را به آن برگردانید تا دوباره موهایتان با جذب مواد مغذی و تقویت به حالت طبیعی اولیه خود درآید. پس از کراتینه صحیح موهایی لَخت و زیبا خواهید داشت که از شانه کردن آن لذت می‌برید.
کراتین یکی از قسمت های مهم به شمار میرود که متاسفانه مابا انجام یک سری کارهای روزمره و تکراری باعت از بین بردن کراتین موهایمان می شویم برای مثال براشینگ کردن و اتو کردن و رنگ کردن بیش از حد میتوان نام برد دوستان عزیز ولی شما با انجام کراتین روی موهایتان میتوانید دوباره سلامت رو به موهایتان برگردانید. زیرا که نه تنها سلامت بلکه بعد از انجام کراتین دیگه احتیاجی به براشینگ و اتو ندارید.
بعد از انجام کراتین موهای شما کاملا صاف و براق میشود به گونه ای که حتی در جاهای شرجی و بارانی هم موهای شما فر و وز نمی شود. حتی بعد از کراتین هیج مشکلی برای رنگ کردن هم وجود ندارد رنگ بدون امونیاک
کراتینه کردن مو بر خلاف روش ریباندینگ روی همه رنگ مو قابل انجام است .قابل به ذکر است که اصلا باعت ریزش مو نمی شود زیرا که بلافاصله به پوست سرمیرسد.
برای اطلاع شما عزیزان باید بگم که بهترین کراتین های دنیا کراتین های برزیلی را می توان نام برد که دارای انواع مختلف است کراتین هایی که صافی بالا و احیای پایین و کراتین های احیای بالا و صافی کمتر دارند وکراتین هایی که فقط احیا هستند .
لطفا برای موهای خود توجه بیشتری داشته باشید زیرا که مو اصلی ترین قسمت زیبایی ما خانم هاست.
با صافی و احیای ۹۵%

با شامپو قبل و ماسک بعد کراتین

بدون بو و گاز و قرنطینه

موندگاری ۴ تا ۶ ماه

مناسب برای انواع موها:دمیج،فر،وز،آسیب دیده،طبیعی.

کادیوو با بهره گیری از فرمولاسیون جدید خود توانسته است تنها

کراتینه موجود در جهان باشد که بدون استفاده از ماده شیمیایی

فرمالدئید و تنها با استفاده از مواد طبیعی، تنها در عرض یک ساعت

موهایی صاف و ابریشمی را به شما هدیه دهد.

موهایی کاملا صاف و ابریشمی

را تجربه کنید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

بیوتی اسکین، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

بیوتی اسکین
بیوتی اسکین
آگهی: نانو کراتین مو زیروو
بیوتی اسکین