برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
بیوتی اسکین

فروش ویژه پودر پرپشت کننده مو

فروش ويژه پودر پرپشت كننده مو

پودر مو - پرپشت کننده مو
پودر پرپشت کننده مو تاپیک یا توپیک
پر پشت کننده سریع موی سر Hi Hair
پودر پرپشت کننده مو پرفکت با قیمت مناسب
پودر پرپشت کننده مو.
بهترین پودر پرپشت کننده مو.
طرز استفاده از پودر پرفکت:
موهای خود را با استفاده از سشوار حوله و یا در محیط آزاد کاملا خشک کنید زیرا تاپیک باید بر روی موهای خشک استفاده شود پرفکت را در فاصله ۵ تا ۱۰ س م از مناطق کم پشت سر نگه دارید.
و در با لای قسمتهای کم پشت تکان دهید می توانید این کار را جلوی آیینه انجام دهید و مستقیم پودر را به نواحی کم پشت بپاشید و نگران پاشیده شدن پودر در اطراف سر نباشید چون به آسانی پاک می شود و بعد از چند بار استفاده این کار برای شما آسان می شود.
برای استفاده در نواحی پیشانی دست خود را بالای پیشانی زیر خط مو نگه داشته تا مانع پاشیده شدن پودر بر روی صورت و چشمها شود می توان از انگشتان دست .برس و یا شانه استفاده کرده و پودر را به آرامی بر روی موهای خود پخش کنید.
پرفکت ترکیب جدید حیرت انگــیزی از رشته های بســـیار نازک و ظریف است که کاملاٌ با موهای موجود شما پیوند میخورد .این رشته ها از جنس همان پروتئین کراتین موی خودتان است که از طریق فرایندی منحصربه فرد به نحوی ساخته شده اندکه به گونه ای غیرقابل تشخیص باموهای شما یکی میشوند بامصرف آن بلافاصله موی سر شما پرپشت تر میشوند وظاهرطبیعی گذشته خود را باز می یابد به گونه ای که هرگز حتی تصور آن را نکـرده اید .
09125253709
beautyskin.ir
مرکز خرید پودر پرپشت کننده مو مورست.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

بیوتی اسکین، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

بیوتی اسکین
بیوتی اسکین
آگهی: فروش ویژه پودر پرپشت کننده مو
بیوتی اسکین