برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
بیوتی اسکین

کرم رفع سفیدی مو دیسکریت اصل 250 میلی

كرم رفع سفيدي مو ديسكريت اصل 250 ميلي

توجه بفرمائید که رستوریا رنگ مو نیست بنا براین شما احتیاجی به انتخاب و یا تداخل شماره های رنگ مو ندارید و اگر رنگ موهای شما تیره و یا روشن بوده باشد رستوریا همان رنگ طبیعی موها را به شما باز میگرداند . بنابراین احتیاجی به شماره رنگ مو نیست - احتیاجی به مخلوط کردن رنگهای مختلف ندارید - و حتی احتیاجبه داشتن دستکش هم نیست فقط کافیست طبق دستورالعمل های گفته شده آنرا بر روی سربمالید .

البته اگر رنگ تیره قبلی را اکنون نمی پسندید با دستورالعمل های داده شده و تنها با استفاده کمتر و یا فاصله بیشتر میان دوره های استفاده به رنگ دلخواه خود رسیده و با آن میتوانید استحمام کرده و به مسافرت بروید و هرگز نگران تیره و یا تار شدن رنگ موی خود نباشید زیرا رستوریا رنگ مو نیست و در آفتاب مانندرنگ های معمولی موی سر تغییر رنگ نمیدها وبرعکس قرارگرفتن به مدت طولانی تر درآفتاب از جمله خاصیت های این داروی معجزه گر میباشد و هر چه بیشتر در آفتاب قرارگرفته باشید این دارو با فعال سازی رنگ دانه های طبیعی موهای سر اثر بهتر و بیشتری برای برگرداندن رنگ موهای شما خواهد داشت . محصولات رستوریا بصورت کرم و یا لوسیونهای فعال ساز رنگدانه های مو مورد تائید سازمانهای بهداشتی در بیش از 45 کشور جهان بوده و تنها یکی از محصولات این لابراتوار با سابقه نزدیک به پنجاه سال میباشد.

چرا موهای بعضی ها سفید می شود؟

رنگدانه هائی که رنگ موی طبیعی شما را تعیین میکند بنام ملانین خوانده میشوند. با پا به سن گذاشتن اشخاص سطح ملانین در بدن رو بکاهش میگذارد و بهمین علت موها شروع به سفید شدن میکند

درحدود چه سالهائی موها رو به سفیدی میرود؟

موهای سفید در هر سنی ممکن است شروع به رشد و تکثیر نمایند . اما سن معمول برای سفید شدن موها در حدود سی سالگی اتفاق می افتد . بعضی از اشخاص حتی در دوران نوجوانی نیز با این پدیده روبرو میگردند در حالی که بعضی اشخاص مخصوصا در نژاد های آسیائی و یا سیاه پوست ممکن است هرگز موی سفید بخود نبینند.

آیا درمانی برای توقف سفیدی موها وجوددارد؟

متاسفانه هیچ عاملی نمیتواند جلوی سفید شدن موها رابگیرد ولی خوشبختانه با محصولات ریستوریا میتوان با این مشگل برخورد نمود.

چکار می توان کرد؟

ریستوریا دارای محصولاتی است که شما میتوانید بر اساس نیازهای خود ازآنها استفاده نمائید . این محصولات شامل رنگ موهای فوری که در عرض پنج دقیقه اثرمیکند تا محلولهائی که بتدریج و در طول مدت دو سه هفته رنگ مو را تغییر میدهد متنوع است. بنابراین صرف نظر از آنکه تازه متوجه موی سفید در سر خود شده اید یا اینکه مدتهاست با این مشگل دست بگریبانید میتوانید با استفاده از یکی ار این محصولات نیازخود را بر طرف نمائید.
09125253709

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

بیوتی اسکین، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

بیوتی اسکین
بیوتی اسکین
آگهی: کرم رفع سفیدی مو دیسکریت اصل 250 میلی
بیوتی اسکین