برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
الک فرج اله نیا تبریزی

تست پمپ هیدرولیک ، تعمیر و فروش پمپ هیدرولیک

تست پمپ هيدروليك ، تعمير و فروش پمپ هيدروليك

مجتمع هیدرولیکی ایران مجهز به انواع دستگاههای تست پمپ هیدرولیک

تعمیرات ادوات هیدرولیک اعم از انواع پمپ ها و هیدورموتورها ( کارتریج - دنده ای و پیستونی ) و انواع جک های دو طرفه و یک طرفه با اندازه های مختلف و شیرآلات مختلف و انواع ریلیف ولو می باشد .

و با امکانات منحصر به فردی که در اختیار دارد باعث شده تمامی تعمیراتی که در این مجتمع انجام می گیرد نه تنها با کیفیت 100 در صد انجام پذیرد بلکه درصد خطای تعمیرکاران به صفر رسیده است .
این امر باعث شده که کلیه تعمیراتی که در این تعمیرگاه انجام می گردد را با اطمینان خاطر به دورترین نقاط کشور ارسال نماید و این اطمینان را داشت که از کوچکترین عیب که حتی ممکن است در اثر جا زدن یک کاسه نمد تا بزرگترین عیب که ممکن است در اثر خطای تعمیرکار موجب دوباره کاری و برگرداندن مجدد قطعه تعمیری به دست تعمیرکار باشد جلوگیری نماید . که این سبب صرفه جویی در هزینه و زمان است .


یکی از مهمترین عواملی که باعث بالا رفتن سطح کیفیت تعمیراتی در این مجتمع می باشد دستگاه تست هیدرولیک است که با وجود این دستگاه کلیه قطعاتی که در این مجتمع تحت تعمیر قرار میگیرند پس از تعمیر و نصب روی دستگاه تست مورد بررسی دقیق قرار گرفته و تمام تنظیمات مورد لزوم طبق کاتالوگهای هر قطعه اعمال شده و دقیقا آماده بهره برداری تحویل داده می شود که معمولا دستورالعمل هایی هم جهت نصب و راه اندازی داده میشود

همچنین این مجموعه مفتخر است که با بیش از 30 سال سابقه در کار تعمیرات هیدرولیک با شرکتهایی همچون ایران سوئد ، بی تی سی فرانسه همکاری داشته و با گذراندن دوره هیدرولیک دستگاههای فیوری ایتالیا و اخذ مدرک استادی تعمیرات هیدرولیک و هیدرواستاتیک از دستاوردهای این مجموعه می باشد .

از دیگر دستاوردهای این مجموعه جک های هیدرولیک می باشد .

ساخت مقادیر بسیار بالای قطعات هیدورلیک و با توجه به حساس بودن این قطعات از نظر آنالیز قطعات و هم از نظر دقت دستگاهها جهت ماشینکارهای مختلف صورت می گیرد سبب شده که در این راستا هم با ارزنده ترین صنعتگران با بهترین ماشین الات ساخت قطعات نیز همکاری داشته باشیم .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

الک فرج اله نیا تبریزی، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

الک فرج اله نیا تبریزی
الک فرج اله نیا تبریزی
آگهی: تست پمپ هیدرولیک ، تعمیر و فروش پمپ هیدرولیک
الک فرج اله نیا تبریزی