برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فرزانه قربانی

میله مغناطیسی شدت میدان12000 گوس

ميله مغناطيسي شدت ميدان12000 گوس

میله مغناطیسی در طول های مختلف(بسته به سفارش مشتری)و قطر 22 میلیمتر, از جنس بدنه استیل ضد سایش برای نصب در مسیر مواد با سایندگی و سرعت جریان پائین طراحی شده است.مگنت های داخل استوانه از جنس نئودیوم با بالاترین شدت میدان مغناطیسی میباشند که پرتوهای میدان را براحتی به سطح استوانه ها و به فاصله های مشخص از خارج آن هدایت میکند. این میله ها میتوانند در طول و قطرهای متفاوت بصورت استوانه یا مربعی شکل تولید گردنند از ویژگی های برتر مربعی شکل نسبت به مدل استوانه ای میتوان به خروج ذرات جذب شده از مسیر جریان عبوری و جلوگیری از جدا شدن این ذرات در اثر جریان مواد اشاره کرد. همچنین مقطع مربعی موجب افزایش سطح تماس میله ها با جریان مواد نسبت به مقطع گرد می گردد.
این میله ها میتوانند بصورت پنجره ای که متشکل از چندین میله میباشد تولید گردد که تعداد میله ها و ابعاد پنجره بستگی به نوع مسیر و تناژ ورودی آن دارد.
این نوع پنجره های مغناطیسی بسیار قوی و کارآمد، جهت جداسازی ذرات و ناخالصی های مغناطیسی میکرونیزه از مواد پودری و یا بلوری، به کار گرفته می شوند. این جداسازها دارای نیروی مغناطیسی قوی روی سطح میله می باشند. پنجره های مغناطیسی در انواع مختلف و مناسب در کاربرد های متفاوت، به صورت یک طبقه و چندین طبقه، هوزینگ دار و ... ساخته می شوند. این محصول از آهنربای دائم با شدت میدان بالا تشکیل شده و بدنه دستگاه از فولاد ضدزنگ با گرید ضد مغناطیس میباشد. پنجره های مغناطیسی به دو نوع تقسیم می شوند:
پنجره مغناطیسی بدون هوزینگ
پنجره مغناطیسی هوزینگ دار
که هر کدام از این ها، در کاربرد های خشک و تر و در طرح های یک طبقه، دو طبقه ، و سه طبقه طراحی و ساخته میشوند.
پنجره مغناطیسی خشک دو طبقه بدون هوزینگ
پنجره مغناطیسی خشک یک طبقه هوزینگ دار
برای اطمینان از جدا شدن ذرات آهنی ، امکان طراحی و ساخت این دستگاه به صورت دو یا چند طبقه وجود دارد و به طوری که موادی که یک بار آهن زدایی شد در طبقات پایین تر نیز آهن زدایی می شود .
کاربرد در صنایع مواد غذایی,خوراک دام و طیور,کاشی و سرامیک,فرآوری پودرهای معدنی و ... است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فرزانه قربانی، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

فرزانه قربانی
فرزانه قربانی
آگهی: میله مغناطیسی شدت میدان12000 گوس
فرزانه قربانی