برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهدی امیر انصاری

تعمیر و ساخت شیشه درین گار آنالایزر های زیمنس در صنعت

تعمير و ساخت شيشه درين گار آنالايزر هاي زيمنس در صنعت

نصب و راه اندازی ،کالیبراسیون گاز آنالایزر های زیمنسCalomat ultramat oximat
تعمیر وساخت مشابه نمونه مبرد شیشه ای، شیشه مبدل حرارتی 4ورودی گاز آنالایزر زیمنس Heat Exchanger made From DURAN Glas صنعت سیمان و سایر صنایع
در کارخانجات سیمان از دو نوع آنالیز استفاده می گردد:
1) آنالیزر اندازه گیری گاز CO ، O2 ، CH4
این دستگاه در قسمت ورودی کوره و خروجی از پیش گرم کن نصب می گرددو بصورت پیوسته این مقادیر را به اطاق کنترل ارسال می کند تا در راهبری کوره استفاده گردد.
2) گازآنالیزرهای گازهای Gas analyzer CO ، O2 ، NOX
این دستگاه در خروجی از دودکش اصلی نصب می گردد تا درصد گازهای مورد نظر را بصورت پیوسته اندازه گیری نمایند. مقادیر اندازه گیری شده در اطاق کنترل قابل رؤیت خواهد بود تا در صورت افزایش این مقادیر از حد مجاز، اپراتور نسبت به انجام اقدامات اصلاحی اقدام نماید.
از آنجا گه گاز ورودی جهت آنالیز عموما با درجه حرارت 180 سلسیوس وارد تجهیز مبرد شیشه ای گشته وپس از سرد شدن تا دمای 6 درجه سلسوس خنک میگردد این عمل موجب میعان بخارات درون گاز نمونه شده . که این رطوبت از قسمت زیرین و پمپ ها به بیرون هدایت میگردد. درنها یت یک نمونه گاز خشک و خنک تهیه شده وپس از عبور فیلتر ها در اختیار آنالایزر که در بالا ذکر شده است میگردد.
از آنجا که این عمل در تمامی آنالایزر ها صورت میگیرد واین قطعه شیشه ای در تمامی آنان به اشکال و طرح های گوناگون استفاده شده است و به صورت انحصار در اختیار سازندگان خاص تجهیز گاز آنالیزور میباشد. لذا با گذشت زمان یا بروز سایر مشکلات فنی این تجهیز شکسته ویا غیر قابل استفاده میگردد . چرا که کوچکترین ترک باعث عدم صحت مقادیر اندازه گیری شده میگردد . لذا تهیه این قطعه ضروری از شر کت سازتده خارجی ضروری بوده و همچنین در برگیرنده هزینه و صرف زمان زیادی میباشد.
با توجه به اهمیت قطعه فوق پس از بررسی و مطالعات امکان تعمیر وساخت مشابه این قطعه انجام شده و هم اکنون در یکی کارخانه جات سیمان کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهدی امیر انصاری، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۶ ماه پیش به روز شده.

مهدی امیر انصاری
مهدی امیر انصاری
آگهی: تعمیر و ساخت شیشه درین گار آنالایزر های زیمنس در صنعت
مهدی امیر انصاری