برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
هلدینک صنایع برتر ایران

ساندویچ پانل ، قیمت ساندویچ پنل

ساندويچ پانل ، قيمت ساندويچ پنل

ساندویچ پانل
ساندویچ پانل یکی از مصالحی است که برای جایگزینی با مصالح سنتی مانند آجر و سیمان بسیار مناسب است. این متریال دارای ویژگی های فوق العاده ای است که موجب شده روز به روز به طرفداران ساندویچ پانل در سراسر جهان و همچنین ایران اضافه شود. البته از گذشته از ساندویچ پانل ها در ساخت سردخانه ها و اتقاق های ایزوله استفاده می شد ولی امروزه در ساخت سقف سوله ها و حتی دیواره های آن ها نیز از ساندویچ پانل استفاده می شود.
جهت استعلام قیمت و خرید ساندویچ پنل با شماره 09128299793 وشماره 02186127232 تماس بگیرید. مهندس علیزاده
از جمله ویژگی های منحثر به فرد ساندویچ پانل می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• سبک بودن ساندویچ پانل نسبت به مصالح سنتی
• قابلیت حمل آسان
• عایق حرارتی و صوتی که موجب کاهش مصرف انرژی می شود
• نصب سریع
• نیاز به نیروی انسانی بسیار کم برای نصب
• قیمت پایین و کاهش هزینه های ساخت و ساز
• قابلیت ترمیم و تعویض یک قسمت در صورت خرابی
• و.....
ساندویچ پانل ها در واقع سازه هایی هستند که از چند لایه مختلف به صورت مجزا ساخته می شوند.هر کدام از این لایه ها دارای خواص فیزیکی و مکانیکی خاصی هستند که برای استفاده در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.ساندویچ پانل از دو لایه ورق فلزی ساخته می شود که در بین آن ها از فوم تزریقی که همان عایق است استفاده می شود. فوم جامدی که در مقابل حلال ها، روان کننده ها، روغنهای معدنی، اسیدها و بازهای رقیق و دود نامناسب کارخانجات و همچنین قارچها و میکروبها مقاوم بوده و به هیچ وجه نمی پوسد.
پوشش بیرونی ساندویچ پانل های گاهی از جنس فلز و یا کاغذ فشرده می باشد. ساندویچ پانل های ساخته شده از یک رو با پوشش فلز و طرف دیگر از فویل آلومینیوم یا کاغذ بهترین مصالح برای سقف کاذب و پوشش روی ساختمانهای صنعتی و انبارهای سوله میباشد و مورد استفاده دیگر این نوع ساندویچ پانل پوشش روی دیوارهای قدیمی یا آجری جهت نماسازی و عایق کاری برودتی و صوتی میباشد.
ولی بیشترین نوع ورق که در ساخت ساندویچ پانل استفاده می شود. ورق آلوزینک است.این نوع ورق که ازالومینیوم و روی و سیلکون تشکیل شده است که دچار خوردگی وزنگ زدگی نمی شود این خواص موجب طول عمر بالای ورق ها می شود. البته از ورق های آلومینیوم ، فولادی و گالوانیزه نیز در ساخت ساندویچ پانل استفاده می شود.که هر کدام خواص خاصی دارند و برای محلی مناسب هستند.همین تغییر در متریال یکی از دلالای تغییر قیمت ساندویچ پانل است.در میان دو لایه ورق فلزی یک لایه ضخیم از فوم یا پشم سنگ وجود دارد. این لایه تعیین کننده میزان بازدهی و نوع کاربر ساندویچ پانل است.انواع عایق هایی کی در ساندویچ پانل استفاده می شود فوم پلی استایرن ، پلی یورتان ، پشم سنگ ، پشم شیشه و ... هستند.که هر کدام خاصیت معینی دارند.البته همه این فوم ها عایق ضد حریق هستند ولی در میان این فوم ها پلی یورتان با کیفیت ترین آن ها است که نسوز یا کند سوز بودن آن قوی تر از باقی فوم ها است.معمولا ورق هایی که در ساندویچ پانل استفاده می شوند رنگ کوره ای دارند ولی برای برخی موارد نیز مجبور به استفاده از ورق خام فولادی هستیم.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

هلدینک صنایع برتر ایران، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

هلدینک صنایع برتر ایران
هلدینک صنایع برتر ایران
آگهی: ساندویچ پانل ، قیمت ساندویچ پنل
هلدینک صنایع برتر ایران