برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت دژپاد

باکس پالت فلزی

باكس پالت فلزي

اگر محصول شکستنی و غیرمقاوم است پالت دیواره دار به عنوان وسیله جابجایی و نگهداری، پیشنهاد می شود.این پالت ها ضمن ایجادبار واحد بر روی هم چیده می شود. بدنه از نوع توری، ورق یا نرده ای است و در صورت نیاز قابلیت جدا شدن دارد. پالت های دیواره دار در ابعاد ،تحمل ها و انواع درب دار و بدون درب تولید می شود و تا سه تن توان تحمل دارد اکنون پالت های دیواره دار به عنوان یک محصول مکمل و پرکاربرد در انبارها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
شرکت دژپاد با بیش از 60 سال پیشینه مثبت ، به عنوان بنیانگذار صنعت قفسه فلزی درکشور و بزرگترین طراح، سازنده و مجری سیستمهای انبارش مواد وکالا درخاورمیانه و ایران (مساحت کارخانه 110.00 متر مربع و مساحت سالن تولید 32.000 متر مربع) می باشد.
این شرکت با برخورداری از متخصصین مجرب و بکار گیری دانش و تجهیزات فنی و مهندسی روز دنیا ، توانایی ارائه راه حل های تمام عیار در طیفی وسیع از قفسه های ساده مشبک تا بزرگترین و پیچیده ترین انبارهای تمام اتوماتیک(AS/RS) را داراست که ضمن رفع مشکلات فعلی به برآورده سازی نیازهای آتی مشتریان نیز توجه می نماید.
از ویژگی های بارز راه حلهای لجستیکی دژپاد میتوان به کاهش چشمگیر هزینه های عملیاتی و ارتقای بهره وری انبارها اشاره کرد که باعث کاهش دوره بازگشت سرمایه در زمان بهره برداری می شوند.
محصولات و خدمات شرکت دژپاد منطبق بر گستره وسیعی از تمامی فعالیت های لجستیک درون بنگاهی اعم از تخلیه مواد اولیه و کالای ورودی،فعالیتهای انبارش وجابجایی قطعات و محصولات درحین فرایند تولید و در نهایت با ارسال و توزیع محصولات نهایی را شامل میشود.

آدرس: تهران، کیلومتر ۱۴ بزرگراه شهید لشکری، روبروی سایپا دیزل
تلفن تماس: ۷۴۴۳۵۰۰۰ - ۰۲۱

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت دژپاد، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

شرکت دژپاد
  • تهران، تهران، کیلومتر ۱۴ بزرگراه شهید لشکری، روبروی سایپا دیزل
  • 021 7443 5000
شرکت دژپاد
آگهی: باکس پالت فلزی
شرکت دژپاد