برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP

قیمت انواع یخ ساز

قيمت انواع يخ ساز

یخساز
یخ ساز ها دستگاه های تولید یخ میباشند که میتوانند یخ ها را در ابعاد مختلف تولید نمایند ، دستگاه های یخساز خود به چند دسته کلی تقسیم میشوند که از جمله این موارد میتوانیم به یخساز های خانگی ، یخساز های صنعتی و کارخانه یخ سازی اشاره کنیم ، تمامی یخساز هایی که گفته شد توسط فروشگاه اینترنتی eig shop به فروش میرسد و شما میتوانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی به راحتی انواع یخساز را مشاهده کرده و مورد بررسی قرار دهید که در صورت نیاز میتوانید به صورت آنلاین یا آفلاین خریداری نمایید.
یخساز های خانگی عموماً محصولاتی میباشند که برای استفاده در خانه طراحی و تولید شده اند ، از این یخساز ها بیشتر در منازل ، ادارات و محیط های کوچک استفاده میشود. ابعاد این یخساز ها عموماً کوچک میباشد و در طراحی آنها سعی بر این بوده که کم سر و صدا و بدون لرزش باشند. یخساز های خانگی موجود در وب سایت فروشگاهی eig shop از نوع یخساز های Aztech میباشند که ساخت ترکیه بوده و تمامی استاندارد های لازمه به جهت ساخت یخ ساز ها در آنها رعایت شده است.
یخساز های خانگی آزتک دارای امکان تولید یخ در ابعاد مختلف میباشد که شما میتوانید به انتخاب خود یخ های ریز یا درشت را دریافت نمایید. از جمله امکانات این محصول میتوانیم به بدنه تمام استیل و بورس خورده اشاره کنیم که محصول را کاملاً ضد خش و ضد زنگ ساخته است. این یخساز ها توسط EIG یکی از قدیمی ترین ارائه دهندگان سیستم های سرمایشی تا مدت زمان 12 ماه پس از فروش تضمین میگردد همچنین کارت گارانتی محصول ضمانت تامین قطعات تا مدت زمان 10 سال پس از تمام گارانتی را نیز تضمین می نماید.
یخساز های صنعتی بیشتر در مکان هایی مانند رستوران ها ، کافی شاپ ها ، هتل ها ، کارگاه ها و از این دست مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند ، در انتخاب یک یخساز صنعتی مناسب به نکات بسیار زیادی بایستی توجه فرمایید که از این دست میتوانیم به بدنه محصول ، راندمان محصول ، امکان اتصال محصول به طور مستقیم به آب شهری ، خروجی پسماند آب ، نوع موتور و ده ها مورد دیگر اشاره نماییم که تمامی آنها در سری یخ ساز های جدید آزتک رعایت شده است. یخ ساز های صنعتی Aztech مناسب برای استفاده درمحیط های صنعتی ، هتل ها ، رستوران ها ، فست فود ها و... میباشد. شما میتوانید با خیالی راحت از این یخ ساز در هر مکانی که میخواهید استفاده نمایید چراکه یخساز های آزتک دارای تمامی استاندارد های لازمه میباشد و از همه مهمتر اینکه دستگاه دارای 1 سال گارانتی بدون قید و شرط برای تمامی قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.
سری دیگری از یخساز ها دستگاه های یخ ساز فوق صنعتی یا همان کارخانه یخسازی میباشد ، کارخانه یخسازی همانگونه که از اسم آن مشخص میباشد قادر است یخ هایی در ابعاد بسیار بزرگی تولید نماید که در صنایعی مانند بچینگ بتن و از این دست کاربرد فراوانی دارد. نام دیگر کارخانه یخسازی یخ ساز قالبی میباشد که میتواند یخ هایی در ابعاد بسیار بزرگ تولید نماید. عموماً کارخانه های بسیاری کمی میتوانند این سیستم تولید یخ را پیاده سازی نمایند و به نوعی هنوز هم یک تکنولوژی منحصر به فرد میباشد ، وب سایت فروشگاهی EIG shop از جمله وب سایت هایی میباشد که این یخ ساز ها را ارائه مینماید و شما میتوانید به راحتی با مراجعه به وب سایت فروشگاهی eig shop از تمامی یخ ساز های مذکور دیدن کنید و آنها را مورد بررسی قرار دهید. در صورت نیاز شما میتوانید از طریق شماره تماس 09144485590 مشاوره رایگان در مورد خرید یخساز مناسب نیز دریافت نمایید.

دفتر مرکزی فروش
۰۴۴.۳۲۳۴۱۷۹۶
۰۴۴.۳۲۳۸۷۱۳۳
کارشناسان فروش کارخانه
۰۹۱۴۴۴۸۵۵۹۰
۰۹۱۴۴۴۷۳۹۲۴

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP
فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP
آگهی: قیمت انواع یخ ساز
فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP