برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مجتبی محبوبی

کلاه تبلیغاتی | تولیدی کلاه تبلیغاتی بهارگیفت

كلاه تبليغاتي | توليدي كلاه تبليغاتي بهارگيفت

هدایای تبلیغاتی بهارگیفت
تولید و چاپ و گلدوزی کلاه پارچه ای یا کتان تبلیغاتی در مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

کلاه تبلیغاتی یک کلاه معمولی میباشد که در آن امکان چاپ یا گلدوزی نوشته ها و اشکال تبلیغاتی یا لوگو خاصی بر روی قسمت های مختلف کلاه فراهم شده است. چاپ بر روی کلاه تبلیغاتی غالبا در قسمت پیشانی و نقاب کلاه انجام میگیرد و شرکت های تبلیغاتی نیز ازین قسمت ها برای چاپ روی کلاه تبلیغاتی استفاده مینمایند. تولید این کلاه ها فرآیند چندان سختی ندارد و مهمترین بخش آن را چاپ کالای مورد نظر تبلیغاتی شامل میشود. شرکت های تبلیغاتی بسته به درخواست مشتری و سلایق و بودجه ای که تعیین کرده اند اقدام به تولید یا خرید کلاه کرده

کلاه تبلیغاتی بخاطر بازگشت سرمایه خوبی که نسبت به هزینه ای صرف شده دارد محبوبیت زیادی در میان محصولات بازاریابی بخصوص در فصل تابستان دارا میباشد. محصولاتی نظیر کلاه تبلیغاتی، آفتابگیر تبلیغاتی ماشین ، سایبان تبلیغاتی، بادبزن تبلیغاتی ، تیشرت تبلیغاتی ، قمقمه تبلیغاتی از جمله محصولات تبلیغاتی مناسب برای فصل تابستان در شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت میباشد. انواع کلاه تبلیغاتی را میتوان به کلاه تبلیغاتی پارچه ای ، کلاه تبلیغاتی فلامنت، کلاه تبلیغاتی کتان، کلاه تبلیغاتی نقابدار و کلاه های فومی و کاغذی نام برد که با توجه به جنس و نوع کلاه تبلیغاتی ، عملیات های مختلف چاپ روی کلاه انجام میشود. قیمت کلاه تبلیغاتی نیز بسته به جنس پارچه و نوع چاپ و تعداد تیراژ تعیین میشود.

برای انجام یک خرید خوب و مطمئن، میتوانید به شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت به نشانی آدرس bahargift.com مراجعه نموده و از محصولات ما با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت استفاده نمایید. کافیست با ما در ارتباط باشید و سلایق و ایده های خود را به ما بفرمایید و پیاده سازی صفر تا صد آن با ما (دریافت سفارش، طراحی، گرفتن تاییدیه، چاپ و حک و تولید، آماده سازی و تحویل) تمام این فرآیندها توسط هدایای تبلیغاتی بهارگیفت در کوتاه ترین زمان ممکن، با ما همراه باشید.

همراه مدیریت آقای مجتبی محبوبی: 09121715032 | 09125495416

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مجتبی محبوبی، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

مجتبی محبوبی
مجتبی محبوبی
آگهی: کلاه تبلیغاتی | تولیدی کلاه تبلیغاتی بهارگیفت
مجتبی محبوبی