برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
افرند طرح پرداز

خودکار پلاستیکی و خودکار فلزی تبلیغاتی

خودكار پلاستيكي و خودكار فلزي تبليغاتي

خودکار فلزی و خودکار پلاستیکی تبلیغاتی - افرند
در بین اغلب خودکارهایی که امروزه تبلیغ می شوند ازآن به عنوان خودکار ارگونومیک یاد میشود.امااصطلاحی که امروزه در تجارت به عنوان خودکار ارگونومیک استفاده شده است کاملا غیر استاندارد می باشد،یک خودکار استاندارد دارای ویژگی های زیر می باشد:
تعریف خلاصه ی خودکار ارگونومیک را میتوان این گونه گفت که :خودکاری که بتوان آن را به طور طولانی در دست گرفت بدون اینکه در ناحیه ی مچ و انگشتان احساس درد و ناراحتی کرد را می توان جزء دسته ی خودکارهای ارگونومیک دانست.اما به طور کلی مشخصه هایی وجود دارند که اگر خودکاری دارای این ویژگی ها بود،میتوان آن را جزء دسته ی ارگونومیک قرار داد.
1- شکل و ظاهر
یکی از عواملی که در ارگونومی یک خودکار موثر است شکل و ظاهر خودکار می باشد،در واقع خودکارهایی که بلند، متعادل و ضخیم هستند،به عنوان خودکارهای ارگونومیک شناخته می شوند،چون این مدل خودکارها به راحتی در دست قرار می گیرند.
۲- وزن
دومین عامل موثر در ارگونومی خودکارها وزن خواهد بود،مهمترین مشخصه ی یک خودکار خوب راحتی آن در دست می باشد،این راحتی به این معناست که یک خودکار خوب نباید بیش از حد سبک یا سنگین باشد،خودکاری که وزن آن به طور غیر معمولی سبک باشد، در هنگام نوشتن در دست دچار لغزندگی می شود،بنابراین در حین نوشتن باید فشار زیادی را وارد کرد که این پدیده موجب آسیب رسانی به دست می شود.
به همین دلیل اغلب خودکارهای ارگونومیک دارای وزن سنگین اما متعادل هستند.
۳- پوسته محافظ
عامل سومی که یک خودکار رابه یک خودکار ارگونومیک تبدیل می کند،وجود پوسته ای در ساختار خودکار است که حین نوشتن روی بدنه ی خودکار قرار می گیرد.در واقع یک پوسته ی خوب می تواند به کاهش درد انگشتان خصوصا در زمان نوشتن طولانی کمک چشم گیری نماید،ما پوسته هایی از جنس پلاستیک نرم را به شما توصیه می کنیم،چون بسیار لطیف هستند و برای قرار گرفتن بر روی بدنه ی خودکارهایی که از جنس پلاستیک و فلز هستند،بهتر عمل می کنند. انتخاب نوع صحیح این پوسته های پلاستیکی به نحوه ی در دست گرفتن خودکار توسط شما وابسته است.
برای مثال کسی که خودکار غیر ارگونومیک استفاده می کند، بعد از در دست گرفتن این خودکار یقینا به مشکل خواهد خورد.
۴- نحوه ی روان نویسی
مورد دیگری که آن هم برای ارگونومی بسیار موثر خواهد بود،میزان روان نویسی خودکار خواهد بود، خودکاری که روان می نویسد علاوه بر این که میزان نیرویی که باید در حین نوشتن به خودکار اعمال کرد،را کاهش می دهد،بلکه باعث کاهش خستگی در حین نوشتن نیز می شود.
بهر حال،هر یک از افراد در زندگی روزمره ی خود،حتما نیاز به نوشتن پیدا می کنند،بنابراین لازم است تا با استفاده از نوشت افزار مناسب،این امر را برای دیگری تسهیل کنیم.

لذا شرکت افرنــد خودکارهای وارداتــی خودرا که از معتبرترین کارخانجات تولید کننده نوشــت افزار با استاندارد های بین المللی بوده در انواع فلزی- ست خودکار- پلاستیکی –رومیزی و همچنین جعبه به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد.
خدمات:
خودکار فلزی
خودکار پلاستیکی
وارد کننده خودکار فلزی
وارد کننده خودکار پلاستیکی
ست خودکار
جعبه خودکار
خودکار مدیریتی
وارد کننده خودکار مدیریتی
خودکار تبلیغاتی
خودکار پلاستیکی تبلیغاتی
خودکار فلزی تبلیغاتی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

افرند طرح پرداز، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

افرند طرح پرداز
  • تهران، تهران- چهارراه پاسداران- نرسیده به میدان نوبنیاد- خیابان عابدینی زاده- پلاک 12 واحد8
  • 021 2278 4250
افرند طرح پرداز
آگهی: خودکار پلاستیکی و خودکار فلزی تبلیغاتی
افرند طرح پرداز