برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
افرند طرح پرداز

وارد کننده هولدر موبایل و جاکارتی - افرند

وارد كننده هولدر موبايل و جاكارتي - افرند

افرند - وارد کننده هولدر موبایل و جاکارتی
هولدر یا پایه نگهدارنده موبایل دارای مدل‌های مختلفی است که عمده تفاوت آن‌ها علاوه بر پشتیبانی از سایزهای مختلف گوشی موبایل، موقعیت قرارگیری در اتومبیل است که معمولا در سه نقطه شیشه و داشبورد، دریچه کولر و اسلات ورودی CD پخش ماشین می‌باشد.
نکات خرید پایه نگهدارنده موبایل
+به کیفیت ساخت هولدر موبایل توجه ویژه‌ای داشته باشید، زیرا این وسیله نگهدارنده گجت ارزشمند شماست و باید در برابر شرایطی نظیر افتادن خودرو در دست اندازها و حرکات ناگهانی مقاومت داشته باشد و همه این موارد به کیفیت ساخت مکنده و بدنه پایه برمی‌گردد. (از برندهای ناشناخته و نامرغوب به هیچ عنوان استفاده نکنید.)
+به سایز پشتیبانی شده هولدر موبایل و ابعاد گوشی خود توجه داشته باشید. به ویژه اگر گوشی شما دارای یک قاب محافظ نیز هست، ابعاد کلی گوشی را با میزان باز شدن دهانه هولدر بسنجید.

+ بهتر است گیره‌های نگهدارنده دو طرف پایه دارای روکش پلاستیکی نرم یا رویه ابری باشد تا از خط و خش افتادن گوشی به ویژه در استفاده طولانی مدت جلوگیری شود.
+ توجه کنید که حتما پایه نگهدارنده موبایل دارای قابلیت چرخش 360 درجه باشد تا بتوانید گوشی خود را در جهتی که نیاز دارید بچرخانید. این قابلیت زمانی که از گوشی موبایل برای مسیریابی GPS و پخش مدیا استفاده می‌کنید بسیار کاربردی است.
+در صورتی که از هولدر موبایل برای مدت زمان طولانی استفاده نمی‌کنید آن را از شیشه یا داشبورد جدا کرده و در مکان مناسبی نگهداری کنید.
+ اگر قصد پارک خودرو در مقابل تابش مستقیم اشعه آفتاب برای مدت زمان زیادی را دارید حتما هولدر را جدا کرده و به دور از تابش مستقیم و گرمای زیاد قرار دهید تا کیفیت و دوام بدنه و پایه مکنده به خوبی حفظ شود.

لذا شرکت افرند با توجه به خصوصیات ذکر شده انواع هولدر موبایل را در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد. جهت بازدید از محصولات به وب سایت www.afrandtarh.com مراجعه نمایید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

افرند طرح پرداز، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

افرند طرح پرداز
  • تهران، تهران- چهارراه پاسداران- نرسیده به میدان نوبنیاد- خیابان عابدینی زاده- پلاک 12 واحد8
  • 021 2278 4250
  • 021 2278 4130
افرند طرح پرداز
آگهی: وارد کننده هولدر موبایل و جاکارتی - افرند
افرند طرح پرداز