برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محسن عسگری

پخش تراکت در شهر رشت

پخش تراكت در شهر رشت

کانون تبلیغاتی رسالت اولین و تنها مرکز چاپ و پخش تخصصی تراکت، کاتالوگ ، بروشور، پوستر با سابقه 5ساله در شهر رشت و کل استان گیلان می باشد .

در این مرکز تبلیغاتی ، خدمات چاپ و پخش تراکت به صورت کاملا اختصاصی و منحصر به فرد انجام می گردد

شیوه های پخش در کانون تبلیغاتی رسالت :

✅پخش ساعتی:
در این روش تیراژ مورد نظر از کارفرما توسط نیرو گرفته می شود و بر حسب تعداد ساعات توافق گردیده در بازار هدف انتخاب شده از سوی مشتری توزیع میگردد.شایان ذکر است این روش به دلیل برداشته شدن دغدغه ی اصلی که همان تمام کردن تعداد تراکت ها می باشد مطلوب ترین روش پخش است که هیچ گونه هدر رفتی نخواهد داشت و چنانچه در ساعات مورد نظر تعدادی هر چند اندک تراکت باقی بماند به کارفرما عودت داده خواهد شد.

✅پخش دانه ای:
در این روش تیراژ مورد نظر از کارفرما توسط نیرو ها گرفته شود و بنا به منطقه انتخاب گردیده از سوی ایشان، به شکل هدفمند پخش خواهد گردید. لازم به ذکر است که این روش ( پخش دانه ای) معمولا در تیراژهای بالا صورت می گیرد.

✅پخش دستی:
در این روش نیروی مورد نظر در مکانی ثابت ایستاده و اقدام به تحویل تراکت ها به عابرین می نماید.

✅پخش در مکانهای خاص:
این مکانها شامل مدارس، حوزه های امتحانی، دانشگاهها، نمایشگاهها و......می باشد. در این روش معمولا نیروهایی با ظاهری متناسب با مکان های یاد شده انتخاب گردیده و در ساعات مقرر مکانهای هدف قرار می گیرند و اقدام به پخش می نمایند.

✅پخش کاتالوگ و مجلات:
در این روش بسته به تعداد مجلات و کاتالوگ، تعدادی نیرو در نظر گرفته شده و به موازات آن نیز یک اتومبیل جهت در اختیار داشتن کل بار همراه با آنان اعزام می گردد. که در طول مسیر پخش مجلات و کاتالوگ ها را بسته به نیاز بین افراد در حال پخش، تزریق می کند. این مجلات و کاتالوگ ها در برج ها، آپارتمان های مسکونی و تجاری، ساختمانهای اداری و...بسته به انتخاب مشتری، توزیع خواهند گردید.


تفاوت کانون تبلیغاتی رسالت با دیگر نفرات غیر متخصص در این کار در چست ؟؟؟؟

✅داشتن دفتر ثابت و مستقل جهت دریافت کار ، گفتگو و مشاوره تبلیغاتی

(خعلی از نفرات بدون داشتن مغازه و مکان ثابت اقدام به دریافت کار می کنند و پخش درستی و قابل قبولی رو انجام نمیدن و شما نمیتونید به هیچ عنوان بهشون اعتماد کنید چون مکان نامشخص و نامعلومی دارند)

✅نیروها موظف هستند 15 دقیقه قبل از پایان کار با کارفرما تماس تلفنی برقرار کرده و گزارش کار به صورت تصویری و یا متنی دهند. این گزارش کار شامل خیابانهای اصلی، فرعی، کوچه ها، روش نصب و....می باشد.
بعد از برقراری تماس نیروها ( کل کار توسط مجموعه رسالت به مدت 1 ساعت گارانتی می شود)
و کارفرما می تواند از تمامی مناطق و محل هایی که کار پخش انجام شده بازدید نماید ،چناچه پخش و توزیع مورد تایید کار فرما بوده هزینه آن اخذ و در صورت نارضایتی هزینه کار به صورت کامل برگشت داده خواهد شد ...

✅ چناچه در پایان ساعات مقرر گردیده، به عنوان مثال در پخش ساعتی تعدادی تراکت باقی بماند عین تعداد به مشتری عودت خواهد گردید و به هیچ عنوان تراکت ها دور ریخته نخواهد شد.و یا در سفارش بعدی مشتری پخش خواهد گردید

برای دریافت لیست قیمت مرتبط با نیاز شما و همچنین مشاوره رایگان تبلیغاتی کافیست با ما تماس حاصل فرمایید

01333834988
09369512321
عسگری

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محسن عسگری، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

محسن عسگری
محسن عسگری
آگهی: پخش تراکت در شهر رشت
محسن عسگری